וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה חושש: "היינו צריכים לגמור אותם", למפארד מבטיח "קרב בגומלין"

בנזמה הרשית גם מול צ'לסי ב-0:2 והגיע ל-90 שערים בליגת האלופות, כמעט רבע מהם מול נציגות אנגליות, ולמפארד יודע ש"עכשיו השחקנים שלי הבינו כמה ריאל מדריד טובה", אבל קורטואה מודאג מהגומלין: "היינו צריכים לכבוש את השלישי, אפילו את הרביעי"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ריאל מדריד השיגה מקדמה מאוד משמעותית לקראת הגומלין נגד צ'לסי ברבע גמר ליגת האלופות בשבוע הבא בסטמפורד ברידג'. אלופת אירופה המכהנת ניצחה אמש (רביעי) 0:2 את הבלוז הודות לשערים של קארים בנזמה ומרקו אסנסיו, כאשר האורחת גם תתייצב לגומלין הביתי ללא בן צ'ילוול וגם הבלם קאלידו קוליבאלי נפצע וקשה לדעת אם יעמוד לרשות פרנק למפארד.

בנזמה בן ה-35, שהיה הראשון לחגוג הערב בסנטיאגו ברנבאו, הפך לכובש הרביעי בטיבו בתולדות ליגת האלופות בזכות שערו ה-90 במפעל. הצרפתי מפגר בשער אחד בלבד אחרי רוברט לבנדובסקי מברצלונה, כך שהוא בהחלט יכול לטפס למקום השלישי העונה. לבנזמה 56 שערים בשלבי הבתים לאורך השנים ועוד 34 בשלבי ההכרעה. מול יריבות אנגליות הוא הבקיע 20 שערים, רק ליאונל מסי הבקיע יותר ממנו (27).

קארים בנזמה ריאל מדריד חוגג. רויטרס
אוהב לחגוג על האנגליות. בנזמה/רויטרס

בנזמה גם בשוויון עם ארלינג הולאנד, שניהם המבקיעים המצטיינים לשנת 2023 מבין כל שחקני חמש הליגות הבכירות באירופה, כל אחד עם 18 שערים בכמעט ארבעה חודשים וחצי. אגב, זו גם הייתה הופעתו ה-130 במדים הלבנים בליגת האלופות והוא השתווה במקום השני לראול, השאיר מאחוריו את סרחיו ראמוס שרשם 129 הופעות לפני שעבר לפריז סן ז'רמן. במקום הראשון ניצב שוער העבר איקר קסיאס עם 150 משחקים בין הקורות בליגת האלופות.

שחקן נוסף שרשם ציון דרך מרשים הוא הכובש השני מרקו אסנסיו, שהבקיע שער תשיעי כמחליף בליגת האלופות - שיא שכבר היה שייך לו, אבל הוא כעת מקדים בשני שערים את הבא אחריו. באשר לצ'לסי, היא השוותה שיא שלילי מבחינתה כאשר במחצית הראשונה נבעטו לעבר שערו של קפה שמונה כדורים למסגרת, דבר שלא קרה לה בליגת האלופות מאז עונת 2003/4. צ'לסי גם סופרת ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא שער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ויניסיוס ריאל מדריד. GettyImages
"מקווה שאוכל לחתום בריאל על חוזה נצחי"/GettyImages

בסיום אמר המאמן המנצח קרלו אנצ'לוטי: "אני מרוצה מהניצחון, אבל היינו יכולים לעשות יותר. בעיקר בחלק ההתקפי. נותרו עוד 90 דקות ולא צריך להתייחס לתוצאה, צריך להילחם בשבוע הבא. ואלוורדה מבחינתי עשה היום את ההבדל, הוא היה במיטבו ונתן לנו המון".

טוני קרוס הוסיף לדברי מאמנו: "היינו יכולים ליצור יותר הזדמנויות להרגשתי, היינו יכולים להבקיע לפחות שער אחד נוסף, אבל התוצאה בסדר גמור ואנחנו ביתרון לקראת הגומלין. יכולנו לשחק בצורה יותר אגרסיבית וללחוץ אותם עוד יותר, אבל תמיד יש את הסכנה לספוג מהתקפה מתפרצת ולכן זו תוצאה טובה במשחק טוב שלנו, גם אם היינו יכולים להבקיע עוד שער או שניים. ניקח את היתרון הזה".

ויניסיוס ג'וניור הצהיר: "אני רואה את עצמי זוכה בכמה שיותר תארי ליגת האלופות ביחד עם בנזמה. מבחינתי לחתום על חוזה בריאל מדריד לעולמים ".

ויניסיוס מול אנזו פרננדס, ריאל מדריד מול צ'לסי. רויטרס
ויניסיוס מול אנזו פרננדס, ריאל מדריד מול צ'לסי/רויטרס
מאמן צ'לסי פרנק למפארד. רויטרס
מחכה לערב מיוחד בסטמפורד ברידג'. למפארד/רויטרס

טיבו קורטואה, שהציל שתי הזדמנויות טובות שהיו לצ'לסי, יודע שריאל הייתה חייבת לנצל את היתרון הברור שהיה לה, במיוחד כשהאורחת מלונדון שיחקה בעשרה שחקנים יותר מחצי שעה. "בכל פעם שאתה משחק בנוקאאוט, אתה יוצא בתחושה שהיית חייב, שיכולת, להרוג את ההתמודדות", אמר הבלגי, "זו תוצאה טובה אבל אנחנו מוטרדים מזה שלא כבשנו את השלישי, אפילו את הרביעי, ואני מקווה שלא נתחרט על זה בגומלין בשבוע הבא". השוער הודה שהוא גאה מאוד בהצלה שלו, כשהדף בעיטה מקרוב של סטרלינג: "אם הם היו כובשים, זאת הייתה מכה מנטלית קשה עבורנו, אני מסופק מאוד מההצלה הזאת".

מנגד, פרנק למפארד יודע שקבוצתו יצאה בזול איכשהו, למרות הנחיתות הברורה. "אין ספק שמצפה לנו אתגר גדול בגומלין, מול יריבה איכותית כמו ריאל מדריד", אמר מאמן הבלוז, "אבל הכל פתוח. כבר אמרתי לשחקנים, 'בסטמפורד ברידג' יכולים לקרות דברים מיוחדים מאוד'. אנחנו מול יריבה טובה, אבל חייבים להאמין. אני חושב שהשחקנים שלי הבינו עכשיו כמה טובה ריאל, ומה היא יכולה לעשות. אבל היו גם חלקים טובים עבורנו במשחק, ועם הרוח הנכונה יהיה קרב גדול גדול במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully