וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: "יש לנו את כל הסיכויים לנצח"

מכבי חיפה והפועל כפר סבא ייפגשו למשחק הראשון בגמר הפלייאוף (חמישי, 21:00). שחקנית כפר סבא שירלין בשורון: "צריכות לשמור על דריכות"

בנות הפועל כפר סבא. רונית גוטמן גרוס,
ערוכות ומוכנות. בנות הפועל כפר סבא/רונית גוטמן גרוס

קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא תחל ביום חמישי (13/4) את הופעתה בגמר הפלייאוף, כשתצא למשחק חוץ נגד מכבי חיפה (21:00, רמת אלון). זה יהיה הראשון בסדרת הגמר של הטוב מחמישה משחקים. המשחק השני ייערך בכפ"ס בחמישי הבא 20/4.

הפועל כפר סבא זכתה בחמש אליפויות בעשר השנים האחרונות. כפ"ס מגיעה למשחק בכושר טוב כשהיא מעודדת מניצחונה האחרון על מכבי אשדוד בחצי הגמר בשלוש מערכות חלקות. אנה ויליקי, טלי הקס, נועה ארז, שירלין בשורון ויוניסקה בטיסטה יעשו הכל כדי לחזור מחיפה עם ניצחון, שכן כדי לזכות בתואר יהיה עליהן לנצח גם בחוץ, כיוון שלחיפה יתרון ביתיות. עם זאת, המאמן סבה דבש הבהיר שהקבוצה תשמור על צניעות ושהגמר זה סיפור חדש. בכפר סבא לא מקלים ראש ביריבה, שהוכיחה את עצמה העונה, כשסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון. הסדרה בין כפ"ס לחיפה הצפויה להיות מרתקת, היא שיחזור של גמר הפלייאוף מהעונה שעברה, ובכפר סבא שואפים להחזיר את האליפות לשרון, אחרי שבעונה שעברה חיפה זכתה.

שחקנית הפועל כפר סבא שירלין בשורון: "אנחנו צריכות לשמור על דריכות כפי שהיה במשחק האחרון באשדוד. אותה עקביות וגם לעשות כמה שפחות טעויות. אנחנו עובדות קשה באימונים ודוחפות כל יום כדי להגיע למטרה. יש לנו את כל הסיכויים לנצח את המשחק הזה. אנחנו בכושר טוב, במצב נפשי טוב. כמו כן, הקבוצה מאוד מאוחדת. כולם אצלנו מסתכלים באותו כיוון. אני חושבת שזו הדרך לזכות בגמר, זו לפחות השאיפה".

בכפר סבא קיימת דריכות והיערכות גדולה לקראת סידרת הגמר. נותנת החסות קבוצת ח.י. נתנה את ברכתה לשחקניות, שמאמינו ביכולתן. גמר הפלייאוף הפך בימים אלה לנושא שיחה המדובר ביותר בעיר. אוהדים רבים הבטיחו ללוות את הקבוצה למשחק בחיפה על מנת לתמוך ולעודד את השחקניות. הסעה מאורגנת לאוהדים למשחק בחיפה תצא ביום חמישי בשעה 19:00 מאולם "בר לב'" (בהרשמה מראש בדף הפייסבוק של המועדון).

מאמן הפועל כפר סבא; סבה דבש: "אנחנו שמחים על הגעתנו לגמר הפלייאוף, אחרי סידרה קשה ומתוחה בחצי הגמר. אנחנו מודעים לכך, שמחכה לנו בגמר הדאבליסטית מהעונה שעברה; שגם העונה היתה הקבוצה הכי טובה בליגה. בטוח שמחכה לנו יריבה מאוזנת מאוד עם מאמן נפלא ובעל נסיון בינלאומי. אין ספק, זה יהיה משחק לא פשוט עבורנו. אבל נבוא לעשות את המכסימום ולתת הופעה טובה. אנחנו קוראים לאוהדי הפועל כפ"ס לבוא למשחק בחיפה ולעודד את השחקניות ברגע האמת של העונה, ושתהייה אווירה טובה".


בכפר סבא הביעו אכזבה מכך, שהמשחק מס' 2 בסדרה, אותו היא תארח בשבוע הבא, נקבע לשעה 16:30 ובמועדון הבהירו שזו שעה שאינה מתאימה למשחק מרכזי בגמר הפלייאוף ויש חשש שלא הרבה אוהדים יגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully