וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב ואנדרלכט הפתיעו גם את אלקמאר, פיורנטינה דרסה בפוזנן

76 דקות לקשר ב-0:2 הביתי שמקרב את הבלגים לחצי גמר הקונפרנס, הפולנים הובסו 4:1 וספגו הפסד ביתי ראשון העונה במפעל. שער אדיר במספרת ב-2:2 בין באזל לניס, 1:1 בין גנט לווסטהאם

תקציר: גנט - ווסטהאם 1:1/ספורט1

ליאור רפאלוב ואנדרלכט עשו הערב (חמישי) צעד מאוד משמעותי לעבר חצי גמר הקונפרנס ליג, כאשר ניצחו בביתם במשחק הראשון 0:2 את אלקמאר.

עוד הערב, גנט ו-ווסטהאם נפרדו ב-1:1 וההכרעה עברה ללונדון, באזל וניס נפרדו ב-2:2 עם שער אדיר ופיורנטינה חגגה בפולין עם 1:4 על לך פוזנן שספגה הפסד ביתי ראשון העונה במפעל - עד כה מעדה רק ב-0:0 נגד הפועל באר שבע בשלב הבתים.

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט בין שחקני אלקמאר. רויטרס
70 דקות וצעד משמעותי לעבר חצי הגמר. רפאלוב/רויטרס

אנדרלכט - אלקמאר 0:2

אנדרלכט מקרטעת בליגה הבלגית, אבל בקונפרנס ליג היא עושה חיל והיא קרובה מאוד להשגת הכרטיס לחצי הגמר. אחרי שבסיבוב הקודם הדיחה את ויאריאל, היום היא הכניעה בביתה את ההולנדים בזכות שערים של מייקל מוריו (22) ומג'יד אשימרו (70). רפאלוב, שלא פתח השבוע בליגה ב-0:0 נגד ווסטרלו, חזר ל-11 וירד בדקה ה-76 כשקבוצתו כבר הייתה ביתרון כפול. אלקמאר עשתה גם היא הפתעה גדולה בסיבוב הקודם כשהדיחה את לאציו סגנית המוליכה באיטליה עם ניצחון כפול, ותצטרך לנצח לפחות בשני שערים בגומלין כדי לכפות הארכה ולשמור על סיכוי להתקדם שלב נוסף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דני אינגס, ווסטהאם. רויטרס
שער אירופי ראשון שלו לא הספיק. דני אינגס/רויטרס

גנט - ווסטהאם 1:1

המשחק הקודם של גנט במפעל חשף לעולם את עמנואל אורבן, החלוץ הניגרי בן ה-20 שהדהים עם שלושער בשלוש דקות ב-1:4 בחוץ על בשאקשהיר, אבל הפעם מי שהיה שם בשביל המקומיים היה הוגו קויפרס שבדקה ה-57 קבע 1:1 בסיום. הפטישים חגגו בדקה ה-40 יתרון משער של הבלם נאיף אגרד ובמהרה שופטי המסך פסלו את השער, אבל בחלוף חמש דקות ג'רוד בואן בישל לדני אינגס את שערו הראשון במפעלים האירופיים. הניסיון של ווסטהאם לשוב ליתרון לא צלח, אבל כל ניצחון יספיק לה בגומלין כדי להעפיל לחצי הגמר.

טרם מופי שחקן ניס כובש במספרת. רויטרס
מספרת מופלאה. מופי כובש בבאזל/רויטרס

באזל - ניס 2:2

ניס הגיעה אחרי ניצחון על פריז סן ז'רמן וליאונל מסי, אבל מהמגרש בבאזל היא לא השכילה לשוב עם ניצחון על אף שהשלימה מהפך פנטסטי בזכות צמד של טרם מופי, שאת שערו השני במשחק כבש במספרת מרהיבה. החלוץ הניגרי כבש בדקות 38 ו-45+1 וכך מחק את היתרון שהעניק לשוויצרים זקי אמדוני בדקה ה-26 בפנדל, וגם הוא חגג צמד בדקה ה-71 כדי לקבוע 2:2 בסיום.

שחקני פיורנטינה חוגגים. רויטרס
הסגולים מפירנצה בכושר נהדר/רויטרס

לך פוזנן - פיורנטינה 4:1

הפולנים שהיו עם הפועל באר שבע בשלב הבתים, נהנו מהגרלה נוחה בשמינית הגמר והדיחו בקלות את דיורגרדן השבדית בדרך למעמד הזה, אבל כן צריך לומר לזכותם שהם לא הפסידו במגרשם הביתי אף משחק. למעשה, הקבוצה היחידה שלא ניצחה שם עד היום הייתה הפועל באר שבע שסחטה 0:0. למרות כל זאת, פיורנטינה החזקה כבר היוותה משוכה גבוהה מדי עבור הפולנים. האיטלקים, שנמצאים במומנטום מדהים ולזכותם 10 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים, נהנו משערים של ארתור קבראל (4), ניקו גונסאלס (41), ג'אקומו בונבנטורה (58) וג'ונתן איקונה (63), כריסטופר ולדה עוד איזן זמנית בדקה ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully