וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון ליידנר המריא לישראל לחוות דעת נוספת אחרי הפציעה בקרסול

12.4.2023 / 16:43

מגן אוסטריה וינה, שאובחן עם קרע ברצועת הקרסול, יגיע ארצה לבדיקות נוספות לאור העובדה שהוא חש בטוב ומתהלך כרגיל וללא קביים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

דורון ליידנר ינחת הערב (רביעי) בישראל במטרה לקבל חוות דעת נוספת לצילום ה-MRI שעבר אחרי שנפצע בתחילת השבוע במשחק של אוסטריה וינה מול רד בול זלצבורג. כזכור, עוד באותו הלילה של יום ראשון עבר ליידנר את הבדיקה בעקבות חשש מפגיעה חמורה בקרסולו. למחרת כבר הגיעו התוצאות שלימדו כי מדובר בקרע ברצועת הקרסול, פציעה שדורשת גם חודשיים של החלמה.

למרות הממצאים ליידנר חש יחסית טוב ואפילו שעברו בסך הכל שלושה ימים מאז הפגיעה, הוא כבר מתהלך כרגיל וללא קביים. בשל כך ביקש השחקן את רשות המועדון להמריא לישראל, כדי שאחד הרופאים המכירים אותו יבחן אף הוא את התוצאות ויבדוק אותו.

דורון ליידנר שחקן אוסטריה וינה לפני עמאר דדיץ' שחקן רד בול זלצבורג. Franz Kirchmayr, GettyImages
יש סיבה לאופטימיות קלה. דורון ליידנר מול זלצבורג/GettyImages, Franz Kirchmayr

העובדה כי הוא חש בטוב, כשלא עבר אפילו שבוע מהפציעה, מלמדת כי ייתכן שההחלמה תיארך פחות זמן ומכאן שבסביבתו אופטימיים על אף הנסיבות ומעריכים כי יעמוד לרשות נבחרת ישראל בחודש יוני במשחקים מול בלארוס ואנדורה.

כזכור, ליידנר הושאל במהלך העונה מאולימפיאקוס לאוסטריה וינה והתאקלם היטב בקבוצה. הפציעה מבחינתו הגיעה בזמן רע מאוד אחרי שהפך לשחקן הרכב ואף כבש שער בדרבי של וינה לפני פגרת הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully