וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו 4 העולות לחצי גמר הפלייאוף, הפועל חבל אילות קרובה להישאר

מכבי ראשון לציון תפגוש את א.ס. רמת השרון, הפועל אשדוד תנסה להמשיך במסע לשמירת התואר מול הפועל ראשון לציון. אס"א תל אביב נשארה בליגה, הקבוצה מהערבה עם קאמבק אדיר בסיום העונה

תמונת חצי גמר הפלייאוף בליגת ווינר בכדוריד הושלמה הערב (שני) עם ארבע עולות -מכבי ראשון לציון שגברה 35:37 על מ.כ. חולון, הפועל ראשון לציון שניצחה 27:31 את א.כ. נס ציונה, הפועל אשדוד שטיילה עם 26:32 מול בני הרצליה וא.ס. רמת השרון שהביסה 28:45 את מכבי קרית מוצקין. ארבע הקבוצות השלימו ניצחונות 0:2 בסדרות רבע הגמר, והן לא הזדקקו למשחק שלישי ומכריע.

מכבי ראשון לציון הייתה דומיננטית במחצית הראשונה, אבל אביעד בן זימן החזיר את חולון במחצית השנייה וקבע שוויון 25:25. זיו קדן תרם עצירה לקראת הסיום ונתן לחולון צ'אנס בשתי הדקות האחרונות, אבל זה לא הפסיק. בשלב הבא ראשון תפגוש את רמת השרון ללא יתרון הביתיות.

נס ציונה סיימה את תפקידה העונה עם משחק צמוד. אחרי ההפסד לאשדוד בחצי גמר הגביע, הפועל ראשון לציון הסתדרה מול הקבוצה שסיימה במקום השמיני ובחצי הגמר תתמודד מול משוכה קשה בדמותה של אשדוד.

מ.כ. חולון מכבי ראשון לציון כדוריד. אגם לוי מ.כ. חולון, אתר רשמי
בדרך למפגש קשה מול רמת השרון בחצי הגמר. מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, אגם לוי מ.כ. חולון

האלופה עדיין חולמת על טראבל היסטורי ושני ברציפות, ובמה שהייתה אמורה להיות הסדרה המעניינת ביותר, הפכה לצפויה במיוחד עם עוד ניצחון של אשדוד במסע להגנת תואר האליפות.

רמת השרון עלתה עם עוד ניצחון חד צדדי שהסתיים בדו סרפתי. החניכים של עידן מימון רשמו ניצחון תשיעי ברציפות עוד משלב הבתים, והקבוצה במומנטום החזק ביותר תחזור מהפגרה לרגעי ההכרעה של העונה.

בחלק התחתון וקרבות ההישרדות, הפועל חבל אילות גברה 34:36 על הפועל רמת גן, שכאמור כבר נשרה ללאומית. סטפן איליץ' עם 18 שערים הוביל את הקבוצה מהערבה לסיטואציה שחלמה להיות בה לפני מספר משחקים, כאשר היא יודעת שניצחון בקרית אונו בסוף השבוע ישאיר אותה בליגת העל. אס"א תל אביב הבטיחה כבר את ההישרדות עם 27:34 על הפועל קרית אונו.

הפועל חבל אילות הפועל רמת גן כדוריד. שוקי כץ, הפועל חבל אילות, אתר רשמי
קרובים להבטיח הישארות דרמטית בליגה. הפועל חבל אילות/אתר רשמי, שוקי כץ, הפועל חבל אילות

שתי סדרות חצאי הגמר יתנהלו בשיטת הטוב מ-5 משחקים, החל מה-5 במאי, לאחר סיום פגרת הנבחרות ומשחקי נבחרת ישראל מול איסלנד וצ'כיה בנעילת מוקדמות אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully