וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון שיטרוק החליט להסיר את מועמדותו לתפקיד יו"ר מכבי ישראל

יושב הראש של אגודת מכבי תל אביב ענפי ספורט ויתר על המשרה לאחר שהובהר לו כי יצטרך להתפטר מכל תפקיד אחר. צפוי להתמנות לתפקיד הסגן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

יו"ר אגודת מכבי תל אביב ענפי ספורט, רואה החשבון דורון שיטרוק, החליט להסיר את מועמדותו לתפקיד יו"ר מכבי ישראל, עליה הכריז בחודש אוקטובר. ההחלטה של שיטרוק הגיעה לאחר שהובהר לו על ידי ראשי הארגון כי יצטרך להתפטר מכל תפקידו האחרים בספורט, הכוללים את תפקידו כיו"ר מכבי תל אביב, שם נמצא 12 שנים, גזבר וחבר הנהלת מכבי העולמי וחבר ועדת הביקורת של הוועד האולימפי בישראל.

"בנקודת זמן זו, כשנה ושלושה חודשים לפני פתיחת המשחקים האולימפיים פריז 2024, כשמכבי תל אביב מצויה בשיא ההכנות לאירוע הספורט החשוב ביותר בעולם, אני רואה חשיבות בהמשך התהליך כמו גם הרחבת התשתיות המקצועיות באגודה",הסביר שיטרוק שאמור להתמנות לתפקיד סגן יו"ר מכבי ישראל.

שיטרוק המוביל את מכבי תל אביב לאגודת הספורט הגדולה ביותר עם למעלה מ-3000 ספורטאים ב-18 ענפי ספורט הוסיף: "התפקיד של יו"ר מכבי ישראל הוא חלום מקצועי מאתגר מאד. בכוונתי להתמודד עליו בקדנציה הבאה".

דורון שיטרוק, יו"ר מכבי תל אביב ענפי ספורט. עודד קרני באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
צפוי להתמנות לתפקיד סגן היו"ר. שיטרוק/אתר רשמי, עודד קרני באדיבות מכבי תל אביב

במשחקים האולימפיים טוקיו 2020, לאגודת מכבי תל אביב היה את הייצוג הגדול ביותר עם 10 ספורטאים, ביניהם: ארטיום דולגופיאט, אלכס שטילוב, לונה צ'מטאי סלפטר, מארו טפארי, אדווה כהן, יוליאנה טלגין, ניקול זליקמן וענת ליליאור, כשלקראת פריז 2024 השאיפה היא להגדיל את הנציגויות ל-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully