וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת הפאננקות הגרועות אי פעם: אבו חנא ולכיה גדנסק שוב הפסידו

צפו: אימאס הספרדי החטיא פנדל אחד, קיבל בעיטה חוזרת וסיפק פאננקה איומה, אבל יגלוניה בכל זאת ניצחה 0:1 את קבוצתו של הבלם הישראלי (90 דקות)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

ג'ואל אבו חנא השלים היום (שני) 90 דקות בהרכבה של לכיה גדנסק, שהפסידה 1:0 בחוץ ליגלוניה ביאליסטוק במחזור ה-27 בליגה הפולנית. קרב התחתית הזה הניב כאמור שער בודד, אבל סיפק החמצת פנדל כפולה בשלהי המחצית הראשונה.

חסוס אימאס, החלוץ הספרדי של המארחת ניגש לנקודה הלבנה בדקה ה-45, דושאן קוציאק בשערה של לכיה גדנסק הצליח להדוף לקרן, אבל השופט קבע פנדל חוזר כי השוער הסלובקי בן ה-37 יצא מקו השער לפני הבעיטה. בניסיון השני בחר אימאס לגוון עם פאננקה, אבל קוציאק לא קנה את ההטעייה, נשאר על הרגליים וקלט את הבעיטה. בפולין מיהרו להזכיר שהוא עצר לאימאס פנדל במפגש בין הקבוצות גם לפני ארבע שנים, כך שהמאזן ביניהם עומד על 0:3 לזכותו.

קבוצתו של הבלם הישראלי ספגה לבסוף מראשו של טראס רומנצ'וק בדקה ה-84, רשמה הפסד חוץ רביעי ברציפות ונשארה מסובכת מתחת לקו האדום בליגה הפולנית. היא רחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים, כאשר נותרו לה עוד שבעה מחזורים כדי להימנע מירידת ליגה אחרי 15 שנה.

צפו בשני הפנדלים היום ובפנדל מ-2019

* עידו שחק נכנס בדקה ה-77 והיה שותף ל-0:2 של אפולון לימסול בחוץ על אפואל ניקוסיה, מוליכת הליגה הקפריסאית שעלולה לאבד את הפסגה לאריס. אפולון במקום הרביעי, מרחק תשע נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully