וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התחזית בגביע, אנצ'לוטי פיצח גם את חידת ליגת האלופות?

מאמן ריאל מדריד כבר חזה גמר גביע נגד אוסאסונה. מאלדיני סיפר: "הוא התקשר אליי ואמר לי: 'פאולו נתראה באיסטנבול בסדר?'"

תקציר: אודינזה - מילאן 1:3/ספורט1

בפברואר האחרון ריאל מדריד התארחה אצל אוסאסונה בליגה הספרדית וניצחה 0:2. אחרי המשחק ניגש קרלו אנצ'לוטי למאמן המפסידה, ג'אגובה ארסאטה ואמר לו: "נתראה בגמר הגביע". השבועות חלפו, אוסאסונה עברה את אתלטיק בילבאו בחצי הגמר, ריאל הרשימה עם מהפך נגד ברצלונה והשתיים אכן ייאבקו בגמר.

כעת תוהים בספרד ובאטליה אם המאמן הוותיק צדק בתחזית נוספת.

בדברים שאמר ל"לה רפובליקה", סיפר המנהל המקצועי של מילאן, פאולו מאלדיני, שאנצ'לוטי חזה שהרוסונרי ישחקו נגד ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות העונה.

"מיד אחרי הגרלת רבע הגמר, אנצ'לוטי התקשר אליי ואמר לי: 'פאולו, נתראה באיסטנבול, אוקיי?'", סיפר שחקן העבר האגדי. לשניים יש כמובן זיכרון רע מאוד מגמר ליגת האלופות באיסטנבול ב-2005. אז אנצ'לוטי היה מאמן מילאן ומאלדיני שימש כקפטן, כשהרוסונרי שמטו יתרון 0:3 והפסידו לליברפול בפנדלים.

ריאל מדריד הוגרלה נגד צ'לסי ברבע הגמר ואם היא תעלה, היא תתעמת בחצי עם המנצחת במפגש בין מנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן. מילאן תשחק בדרבי איטלקי נגד נאפולי, כשהמנצחת תעלה למפגש עם בנפיקה או אינטר.

קרלו אנצ'לוטי עם פאולו מאלדיני. Pier Marco Tacca, GettyImages
זיכרון רע משותף מגמר ליגת האלופות באיסטנבול. אנצ'לוטי ומאלדיני/GettyImages, Pier Marco Tacca

מילאן חווה עונה מאכזבת בליגה והיא צפויה לאבד את תואר האליפות לנאפולי. מאלדיני אמר: "כשמגיעים למרץ-אפריל ולשלבים המאחורים של ליגת האלופות, יש הזדמנות לשנות כיוון ולעשות משהו מדהים. עכשיו יש לנו את ההזדמנות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully