וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנה הגיש תלונה על התקרית, אשתו של ואלוורדה הגיבה בפוסט מרגש

אחרי ששחקן ריאל מדריד תקף את שחקן ויאריאל בגלל ההקנטות הקשות של באנה, בת הזוג של פדה חושפת: "לא מאחלת לאף אחד מה שעבר עליי"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ריאל מדריד מסרבת להגיב בצורה רשמית לתקרית במהלכה היכה כביכול פדה ואלוורדה את שחקן ויאריאל אלכס באנה, אבל שלא במוצהר, היא תומכת בו ומחזקת אותו. הלילה (בין שבת לראשון) פורסם בספרד שאחרי ההפסד 3:2 של הבלאנקוס לויאריאל, ואלוורדה ארב לבאנה בחניון של הסנטיאגו ברנבאו, ותקף אותו באגרופים בסמוך לאוטובוס של הקבוצה. באנה הזעיק את כוחות האבטחה והגיש תלונה למשטרה, כשלאחר האירוע הוא תועד עם פצעים ונפיחות בפנים.

ואלוורדה יכול היה לספוג עונש השעיה כבד, אבל ויאריאל החליטה בינתיים שלא להגיש נגדו תלונה, בעוד אלכס באנה בחר שכן להגיש נגדו תלונה במשטרה. בתקשורת הספרדית הראו היום את העימות ביניהם במהלך המשחק, כשוואלוורדה מתאפק שלא להכות את יריבו.

אשתו של ואלוורדה, מינה בונינו, התיייחסה היום למה שעבר עליה ועל משפחתה: "האם אני צריכה להסביר בכלל למה אמרו לי שלא אוכל להמשיך בהיריון שלי? היינו בשקט כמעט חודשיים, חיכינו לתשובות כדי לדעת אם נוכל להמשיך איתו או לא, אחרי שכבר היינו חמישה חודשים בהיריון. כבר עברתי מספיק, כדי שישאלו אותי על הבריאות של הבן שלי. למרות הכל, אני לא מאחלת לאף לעבור את המצב הקשה הזה". יש לציין שבספרד מדווחים שהעובר של הזוג אכן בריא בינתיים, כשהיא עצמה עדכנה בחודש שעבר שהם בחודש השישי. לזוג כבר יש ילד, בניסיו, שנולד בפברואר 2020.

בספרד תהו איך ייתכן שבאנה הקניט את ואלוורדה במשחק בין הקבוצות ב-19 בינואר בגביע, אם למעשה אשתו חשפה בעיות בהיריון רק בפברואר. היום בונינו הבהירה שהיו שמועות על בעיות בהיריון שלה כבר בתחילת ינואר. "עבורי, זה סיוט לחיות את זה שוב", כתבה, "אבל כבר היה ידוע בציבור שיש בעיות בהיריון שלי".

פדריקו ואלוורדה, ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
ישלם מחיר, השאלה כמה כבד. ואלוורדה/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates
שחקן ריאל מדריד פדה ואלוורדה לצד בת זוגו מינה בונינו. אינסטגרם, minabonino, צילום מסך
"לא מאחלת את זה לאף אחד". בונינו/צילום מסך, אינסטגרם, minabonino

הרקע לעימות בין השניים הן אמירות מכוערות שמיוחסות לבאנה. למעשה, מדובר בסכסוך מתמשך בין השניים. באנה עורר את זעמו של ואלוורדה במפגש קודם בין הקבוצות, אחרי שלגלג כביכול על אשתו בשעה שהתמודדה עם סיבוך בהריון שעלול היה לגרום להפלה של בנם המשותף.

"תבכה עכשיו, כי הבן שלך לא נולד", אמר כביכול באנה לואלוורדה, ובפעם הראשונה קשר ריאל מדריד שמר על איפוק. אתמול באנה הקניט לכאורה את ואלוורדה בשנית והטיח בו דברים ברוח דומה, וקשר ריאל מדריד איבד את העשתונות. על פי הדיווחים, הוא התאפק שלא לתקוף את באנה על כר הדשא, והזהיר אותו שיפגוש אותו מחוץ לאצטדיון.

לאחר מכן הוא ארב לו בחניון, ותקף אותו במפתיע. "תגיד עוד פעם את מה שאמרת על הבן שלי כשהיינו במגרש. תגיד את זה עכשיו", אמר ואלוורדה לבאנה לפני שתקף אותו באגרופים, ולאחר מכן הבהיר לו: "אל תתעסק עם המשפחה שלי".

בריאל כאמור תמכו בואלוורדה בשיחות פנימיות. "ייאמר לזכותו שהוא לא תקף אותו במגרש, והצליח להתאפק קצת. לא כל אחד היה מצליח להתאפק כשאומרים לו דברים כל כך מכוערים", צוטט בספרד גורם בריאל.

בסביבתו של ואלוורדה אמרו לתקשורת הספרדית: "פדה לא היה מגיב בצורה כזאת אם זה לא היה באמת מוצדק. האמירות הדוחות של באנה התחילו כבר לפני כמה חודשים, זה כבר הגיע למצב בלתי נסבל". יש לציין שבאנה מכחיש שאמר את הדברים. "שמח מהניצחון הגדול שלנו, אבל עצוב מהאלימות שהופנתה כלפיי אחרי המשחק, ומופתע ממה שאומרים עליי. זה שקר מוחלט שאמרתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully