וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות חשובים בתחתית להופנהיים ושטוטגרט, שאלקה במקום האחרון

הופנהיים הסתדרה ללא דאבור המורחק וחגגה ניצחון שלישי ברציפות (0:2 על שאלקה), שטוטגרט ניצחה 2:3 בבוכום והיא במקום המוליך למבחנים

תקציר ניצחונה של בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2 על וולפסבורג/ספורט1

המחזור ה-27 בבונדסליגה הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שני קרבות משמעותיים בתחתית: שטוטגרט נחלצה מהמקום האחרון עם 2:3 בבוכום ואילו הופנהיים (ללא מונס דאבור שעדיין מרצה עונש הרחקה) הורידה לשם את שאלקה עם 0:2 ביתי והתרחקה בעצמה מהאזור המסוכן. במשחק מרכז טבלה, בורוסיה מנשנגלדבאך גברה 0:2 על וולפסבורג.

אילאס בבו שחקן הופנהיים חוגג שער. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
קיבל הזדמנות חוזרת ודייק. אילאס בבו/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

הופנהיים - שאלקה 0:2

ניצחון שלישי ברציפות למארחת, שמסתדרת ללא מונס דאבור המורחק ורחוקה כעת שש נקודות מהקו האדום וחמש מהמבחנים, אחרי שכבר בילתה בקרקעית הטבלה. שאלקה נמצאת שם עכשיו, אחרי עוד כישלון במגרש בו לא ניצחה מאז ה-1:4 במאי 2016. היא נקלעה לפיגור בעקבות שער עצמי של אלכס קראל הצ'כי בדקה ה-22 ופספסה שוויון מהיר עם נגיחה של מאיה יושידה לקורה בדקה ה-25. הבלם היפני גם היה זה שגרם לפנדל, רלף פרמן עצר את אילאס בבו, אבל הוא יצא לפני הזמן מקו השער ונקבעה בעיטה חוזרת אותו בבו שלח פנימה בדקה ה-70.

עוד בוואלה!

שער ניצחון גדול לדה ליכט, דורטמונד השיגה 1:2 על אוניון ברלין

לכתבה המלאה
שחקני שטוטגרט חוגגים. Lars Baron, GettyImages
חילופי המאמנים הצליחו. שחקני שטוטגרט חוגגים/GettyImages, Lars Baron

בוכום - שטוטגרט 3:2

סבסטיאן הנס החליף לפני חמישה ימים את ברונו לבאדיה, למחרת העלה את שטוטגרט לחצי גמר הגביע עם 0:1 על נירנברג והערב השיג ניצחון קריטי שחילץ את קבוצתו מהמקום האחרון. האורחת הגיעה כשבמאזנה ניצחון בודד ב-12 המחזורים האחרונים, אבל השינוי על הקווים סיפק את הסחורה. הירוקי איטו היפני הפציץ עם הפאלש לרשת הגבוהה בדקה ה-14, קווין שטוגר איזן בפנדל עבור בוכום בדקה ה-57, אבל אחרי שלוש דקות סרו גיראסי קיבל מסירת פאלש מבורנה סוסה והרשית מקרוב, ובחלוף שלוש דקות נוספות יושע וגנומן הגדיל עם שער בכורה בבונדסליגה. פטריק הופמן רק צימק בדקה ה-85, כשהפער בין שטוטגרט שבמקום המוליך למבחנים לבוכום המדורגת 14 צומק לשלוש נקודות.

נתן אנגומו שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג שער. Christof Koepsel, GettyImages
שער ראשון שלו בגרמניה. נתן אנגומו/GettyImages, Christof Koepsel

בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסבורג 2:0

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, שבארבעה מהם אפילו לא כבשה, גלדבאך חזרה לחייך ומנעה מוולפסבורג ניצחון חוץ שלישי ברציפות. האורחת חשבה שעלתה ליתרון מרגלי עומאר מרמוש בדקה ה-10, אך השער נפסל בגלל נבדל ואז נכנסו לפעולה הצרפתים של גלדבאך. מרכוס תוראם מסר בדקה ה-34 לנתן אנגומו, שהעביר לשמאל ובעט פנימה את הראשון שלו מאז הגיע מטולוז, ובדקה ה-63 תוראם נגח מקרוב את ה-12 שלו העונה, אחרי נגיחת הכנה של אלסאן פלאה.

תוצאות המחזור ה-27:

פרייבורג - באיירן מינכן 1:0
בורוסיה דורטמונד - אוניון ברלין 1:2
באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 1:3
מיינץ - ורדר ברמן 2:2
אוגסבורג - קלן 3:1
הרטה ברלין - ר.ב. לייפציג 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully