וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע בילי ג'ין קינג: ישראל תפתח מול פורטוגל המארחת

ההגרלה בליסבון זימנה לנבחרת הנשים גם מפגשים עם יוון, בוסניה ומלטה. לינה גלושקו: "בטוחות ביכולת שלנו וסומכות על עצמנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

הגרלת המשחקים של טורניר בילי ג'ין קינג (בית 2 האירופאי/אפריקאי) התקיימה היום (ראשון) בצהריים בליסבון, ובה נקבע כי ישראל תשחק בבית A ביחד עם יוון המדורגת ראשונה, בוסניה הרצגובינה, פורטוגל ומלטה. בבית B ישחקו שש נבחרות: ליטא, אסטוניה, גאורגיה, אירלנד,דרום אפריקה וקוסובו.

בבית הישראלי, הנבחרת שתסיים במקום החמישי תיאבק נגד הירידה לבית 3 מול המקבילה מהבית השני, בעוד המדורגת 6 בבית המקביל תרד באופן אוטומטי. שתי הראשונות בכל בית יתמודדו ביום שבת על העלייה לבית 1 האירופאי/אפריקאי.

מחר תפתח הנבחרת את הטורניר מול פורטוגל המארחת בשעה 11:00 (13:00 שעון ישראל). בפורטוגל ישחקו האחיות כריסטינה (303 בעולם) ומטילדה ג'ורג (628).

בנבחרת הישראלית משחקות: לינה גלושקו, שביט קמחי, מיקה דגן פרוכטמן ומיקה בוחניק. הצוות המקצועי כולל את הקפטן רונן מורלי והמאמנת סנדרה וסרמן.

לינה גלושקו. עפרה פרידמן, איגוד הטניס, אתר רשמי
לינה גלושקו/אתר רשמי, עפרה פרידמן, איגוד הטניס
מיקה בוחניק. עפרה פרידמן, איגוד הטניס, אתר רשמי
מיקה בוחניק/אתר רשמי, עפרה פרידמן, איגוד הטניס
מיקה דגן פרוכטמן. עפרה פרידמן, איגוד הטניס, אתר רשמי
מיקה דגן פרוכטמן/אתר רשמי, עפרה פרידמן, איגוד הטניס
שביט קמחי. עפרה פרידמן, איגוד הטניס, GettyImages
שביט קמחי/GettyImages, עפרה פרידמן, איגוד הטניס

לינה גלושקו: "אנחנו אחרי כמה ימים של הכנה טובה בליסבון, הנבחרת חזקה ומגובשת. אנחנו מרגישות טוב לגבי ההגרלה ובטוחות ביכולת שלנו וסומכות על עצמנו".

הקפטן רונן מורלי: "תמיד מרגש לייצג את המדינה, בייחוד בתקופה מאתגרת זו, האווירה בנבחרת היא נהדרת. המשטח הזה דורש הרבה סבלנות ואנו מסתגלים לאט לאט ואני מאמין שהשבוע הזה יתרום להן רבות בהמשך הדרך. הגרלנו בית קשה עם מדינות שמשחקות על המשטח הזה אבל אני סומך על הבנות שלנו ומאמין מאוד ביכולות שלהן. לקראת המשחק הראשון מחר, פורטוגל נבחרת מאוד טובה, זה המגרש הביתי שלהן וננסה לקחת את האווירה הטובה לכיון שלנו ונהנה מהאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully