וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן ואילנית לוי ינחו את ה-Life Run, מרוץ הנשים הגדול בישראל

מגישות התוכנית המצליחה "גלית ואילנית", נבחרו להנחות את מרוץ הנשים הגדול בישראל, ה-Life Run שייערך במתחם הספורטק בתל אביב תחת הכותרת: "אלימות במשפחה, זה לא נורמלי". בין הספורטאיות שייקחו חלק באירוע: לינוי אשרם, אסתר רוט שחמורוב וניקול רובנוביץ'

גלית גוטמן. עידו לביא,
גלית גוטמן/עידו לביא

גלית גוטמן ואילנית לוי, מגישות התוכנית המצליחה "גלית ואילנית", נבחרו להנחות את מרוץ הנשים הגדול בישראל, ה-Life Run שייערך במתחם הספורטק בתל אביב תחת הכותרת: "אלימות במשפחה, זה לא נורמלי", ויעמוד בסימן המאבק באלימות במשפחה וזיהוי הסימנים המקדימים.

למרוץ צפויות להירשם למעלה מעשרת אלפים נשים מכל רחבי הארץ, כשהמשתתפות יוכלו לבחור בין שלושה מסלולי ריצה אפשריים: 12, 8 ו-4 ק"מ וליהנות מחגיגה של עוצמה נשית ובמות מוסיקה לאורך המסלולים שיעזרו להן לשמור על הקצב.

אילנית לוי. דביר כחלון,
אילנית לוי/דביר כחלון

גלית גוטמן ואילנית לוי: "אנחנו גאות לקחת חלק באירוע ה- LIFE RUN עם מסר כל כך חשוב לכל הנשים בישראל. ספורט הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו, והשילוב של כוח נשי וספורט בשילוב אמירה כה חזקה מהווה שליחות עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לינוי אשרם וניקול רובנוביץ'. אביב חופי,
לינוי אשרם וניקול רובנוביץ'/אביב חופי

בין הספורטאיות שישתתפו וייקחו חלק באירוע: האלופה האולימפית בהתעמלות אומנותית, טוקיו 2020 לינוי אשרם, הישראלית הראשונה אי פעם שזכתה במדליית זהב אולימפית; אסתר רוט שחמורוב עטורת המדליות וזוכת פרס ישראל לספורט ותרבות הגוף, שנבחרה לאחרונה לאזרחית כבוד של עיריית תל אביב-יפו ; דיאנה ויסמן, האישה המהירה ביותר בישראל שיאנית ואלופת ישראל ב-100 מטר, סילבי ז'אן, האישה הראשונה של הכדורגל נשים בישראל; נטע ריבקין, החלוצה בהתעמלות אומנותית והראשונה שזכתה במדליה בענף זה באליפויות עולם ואירופה וניקול רובנוביץ', התקווה של ישראל בענף הרמת המשקולות למשחקים האולימפיים פריז 2024.

המרוץ יתקיים ביום חמישי -4 במאי בהשתתפות למעלה מעשרת אלפים נשים מכל הארץ במתחם הספורטק בתל אביב, ויציע מסלולי ריצה של 12, 8 ו-4 ק"מ.

להרשמה למרוץ לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully