וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון ליו"ר איגוד השופטים: בדקו את התנהלות השופטים מול הפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 15:03

בקבוצה פנו במכתב לגוני צחר יו"ר האיגוד בטענה לקיפוח מצד השופטים בהפסד אמש: "התעלמו מעבירת תוקף אלימה וברורה של אונואקו על מארבל"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 69:108 על פרומיתאס ביורוקאפ/ספורט1

בהפועל גליל עליון לא עברו לסדר היום בעקבות ההפסד להפועל תל אביב אמש (ראשון) אתמול והחליטו לפנות בתלונה נגד שופטי המשחק ארז גוריון, ערן שמואל וברק ליברמן שלטענתם התעלמו מעבירת תוקף אלימה וברורה במהלך שהכריע את המשחק. בקבוצה שלחו מכתב תקיף ליו"ר איגוד השופטים, גוני צחר, ובו דרישה לבדיקה מיידית ומקיפה של התנהלות השופטים אמש במשחק הקבוצה בהיכל שלמה.

במכתב עליו חתום יו"ר הקבוצה טמיר אברהמס נכתב בין היתר: "אני דורש ממך לבצע בדיקה מיידית של כלל התפקוד של שופטי המשחק ובפרט את ההתעלמות מעבירת תוקף אלימה וברורה שבוצעה על ידי שחקן הפועל תל אביב, צ'ינאנו אונואקו על שחקן הפועל גליל עליון, דווין מארבל. האירוע התרחש 3.9 שניות לסיום המשחק כאשר התוצאה הינה 86:84 לטובת הפועל תל אביב, ומשמעות אי השריקה היא למעשה הכרעת תוצאת המשחק".

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת מול שחקן הפועל גליל עליון, נמרוד לוי. קובי אליהו
קופח עם קבוצתו? נמרוד לוי במאבק עם תומר גינת/קובי אליהו

אברהמס צירף למכתבו קטע וידאו המשווה בין מהלך זה שבו כאמור לא נשרקה עבירה לבין עבירת תוקף קלה בהרבה שנשרקה לחובת קפטן הפועל גליל עליון, נמרוד לוי, בתחילת הרבע השני.
טענה נוספת של יו"ר הפועל גליל עליון מתייחסת גם היא לאותו המהלך בו הפועל תל אביב כלל לא הצליחה להוציא את הכדור במסגרת הזמן המותר להם, והיה צריך לפסוק כדור עובר.

אברהמס הוסיף במכתבו: "צר לנו שיש מי שמנצל, ולא בפעם הראשונה, את היותנו קבוצה הבנויה על שחקנים ישראלים והנהלה ששמה בראש מעיינה את הכדורסל ולא את הטענות נגד השיפוט, ופוגע בנו באופן בלתי ספורטיבי".

לסיכום כתב יו"ר הקבוצה הצפונית: "הפועל גליל עליון חזרה לליגת העל בעונה שעברה, והיא מייצגת קהילה גדולה של תושבים בגבול הצפון ואלפים שנהנים מהכדורסל של שחקנינו, לא נסכים לקבל כזו התנהלות של שופטים בליגה הבכירה בישראל.

וסיכם: "אין לי ספק, כי באיגוד השופטים רואים בתצוגת שיפוט הגונה ואחידה כחזות תפקידם של שופטי הכדורסל, וכי כבר בימים הקרובים נקבל את תוצאות הבדיקה שערכתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully