וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מודאגת לקראת מכבי תל אביב: "אנחנו לא לומדים מטעויות"

הבלאנקוס ספגו תבוסה מהדהדת לפני המשחק המכריע בהיכל, המאמן מתאו מוטרד. אז מה הסיכוי של הצהובים לסיים במקום החמישי?

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

לא ברור האם זה יעבוד לטובתה או לרעתה של מכבי תל אביב, אבל ריאל מדריד תגיע ליד אליהו ביום חמישי הקרוב אחרי מהלומה מנטלית לא פשוטה. הבלאנקוס ספגו אמש (שבת) תבוסה קשה, 96:72 מבראוגן הקטנה, במה שהיה הפסד הליגה הכי גבוה שלה מאז 2005.

ריאל אמנם הופיעה למשחק בסגל חסר, ללא נייג'ל וויליאמס-גוס, סרחיו יוי, רודי פרננדס ו-ונסן פוארייה, אבל לא ציפתה להפסד שכזה, שחשף את עקב האכילס של הקבוצה העונה: היכולת להתעלות במשחקי חוץ מאתגרים, שמתנהלים באווירה עוינת.

"אנחנו חייבים ללמוד כיצד לשחק במגרשים קשים. אני מרגיש שאנחנו פשוט לא לומדים מהטעויות במובן הזה", אמר מאמן ריאל צ'וס מתאו אחרי ההפסד. "האוהדים של בראוגן דחפו את הקבוצה שלהם, ואנחנו לא הגבנו. הם היו מאוד פיזיים, ואנחנו איבדנו את העשתונות. זה קרה יותר מדי פעמים העונה".

מאמן ריאל מדריד צ'וס מתאו. Sonia Canada, GettyImages
סיבה לדאגה? צ'וס מתאו/GettyImages, Sonia Canada

ריאל אכן הפסידה העונה לא פעם במגרשים קשים. היא הפסידה לפרטיזן בבלגרד, נוצחה על ידי אולימפיאקוס בפיראוס, הפסידה בקובנה ובויטוריה (גם ביורוליג וגם במסגרת הליגה) ולא הצליחה לנצח גם את ברצלונה בביתה. לקראת המשחק החשוב מול מכבי תל אביב בחמישי, שיקבע באיזה מקום תסיים ריאל את העונה, מתאו מקווה שהלקחים הופקו. "מצפים לנו בטווח המיידי משחקי חוץ קשים, ואני מקווה שעד אז השחקנים ילמדו איך צריך לשחק בהם. יותר מדי פעמים אנחנו נגררים אחרי היריבות שלנו בסיטואציות הללו, במקום לשחק ברוגע ובשיקול דעת כדי לשלוט בקצב", אומר המאמן.

הבלאנקוס קרוב לוודאי יחסרו את פוארייה במשחק בהיכל, מה שיכריח את מתאו לעשות שימוש נרחב באדי טבארס. במשחק אתמול קיבל אלי אנדיי בן ה-19 דקות בעמדת הסנטר, אבל ספק אם הוא ישותף גם נגד מכבי תל אביב.

עם או בלי קשר למומנטום של ריאל, מכבי תל אביב זקוקה לניצחון בחמישי. אמש פורסמה באתר "באסקטניוז" תמונת מצב עדכנית הסוקרת את מאבקי המיקום ביורוליג. על פי הסימולציה של כתב האתר, למכבי תל אביב יש סיכוי של 33% לסיים במקום ה-5 שיוביל למפגש עם מונאקו ברבע הגמר. הסבירות הגבוהה ביותר היא שהקבוצה של עודד קטש תסיים במקום ה-7, בסבירות של 41%. הסבירות הנמוכה יותר היא למקומות 6 (7%) ו-8 (13%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully