וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנייה בירידה: ארסנל וליברפול נוטות לוותר על יורי טילמאנס

התוחתנים "בהלם" מהדרישות, קלופ רוצה שחקן יותר נייד והבלגי שסומן כאחד המלפפונים הלוהטים של הקיץ מתקשה למצוא יעד אטרקטיבי

תקציר: צ'לסי - ליברפול 0:0/ספורט1

יורי טילמאנס יסיים את חוזהו בלסטר סיטי בקיץ ויהפוך למלפפון לוהט. היכולת הכלכלית של קבוצות הפרמיירליג אמורות להשאיר אותו באנגליה, אבל כרגע אף קבוצה לא מתקדמת במגעים עם שחקן שבשנתיים האחרונות היה מבוקש מאוד.

ארסנל נחשבה לפייבוריטית לצרף את הבלגי הבינלאומי, אבל בימים האחרונים דיווחו באנגליה שהתותחנים "בהלם" אחרי ששמעו את הדרישות הכספיות שהציבו סוכניו. בממלכה לא נקבו במספר, אבל סיפרו שעל פי הסכום בו נקבו נציגיו של טילמאנס, הוא אמור להפוך לאחד מבכירי המשתכרים בארסנל - וזה משהו שהתותחנים לא מוכנים לקבל.

ליברפול בעצמה התעניינה בקשר בן ה-25, אבל בימים האחרונים - אחרי ניתוח מעמיק - החליטה לקרר את הדיבורים. הסיבה: לדעתם של יורגן קלופ והצוות שלו, טילמאנס לא מספיק נייד ודינמי ולכן בשלב זה הם לא מתכוונים להתקדם.

שחקן לסטר סיטי יורי טילמאנס. Malcolm Couzens, GettyImages
עכשיו ניוקאסל נראית כמועמדת המובילה. טילמאנס/GettyImages, Malcolm Couzens

כעת טוענים באנגליה שניוקאסל נראית כמו הקבוצה שמובילה בתחרות על טילמאנס. הבלגי בוודאי היה מעדיף את ארסנל או ליברפול, אבל המניה שלו בירידה - בין היתר בצל העונה הקטסטרופלית של לסטר סיטי שנאבקת נגד הירידה וגם העובדה שהוא פצוע וכנראה גמר את העונה. ניוקאסל היא אופציה טובה מכיוון שקיים סיכוי גדול שהיא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. השאלה היא האם גם היא לא תקרר את העניין בבלגי בתקופה הקרובה.

ביממה האחרונה הוזכרה שוב אופציית ברצלונה. הקטלאנים במצב כלכלי רע ומחפשים שחקנים חופשיים, אבל קשה להאמין שיסכימו להציע לו שכר דומה לזה שהוא דורש מקבוצות באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully