וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים כבוד לאגדת כדורסל, זוכרים את ווילי סימס ז"ל באולסטאר

9.4.2023 / 12:36

מנהלת הליגה תכבד את זכרו של שחקן העבר שהלך לעולמו בחודש דצמבר. בתו: "מתרגשים וגאים לראות שאבא נכנס ללבבות של כל כך הרבה אנשים"

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

אחרי שבשנה שעברה הוכנס חידוש למשחק האולסטאר עם הכנסת הכרעת המשחק על ידי "תוצאת יעד" (Target Score), כפי שנעשה באולסטאר ה-NBA, כשהרבע האחרון אשתקד הוקדש לזכרו של דניאל ששון ז"ל. גם השנה באולסטאר 2023 שייערך ב-21/4 בהיכל מנורה מבטחים הוחלט לתת כבוד על ידי פורמט זה הפעם לשחקן העבר האגדי, ווילי סימס ז"ל.

המשמעות היא שברבע הרביעי לא יופעל שעון המשחק, אלא רק שעון ההתקפה, כאשר תוצאת היעד תהיה סכום הנקודות של הקבוצה המובילה בתום הרבע השלישי ועוד 37 נקודות. לדוגמא, אם התוצאה תהיה 92:100 לטובת אחת הקבוצות, הראשונה מביניהן שתגיע ל-137 נקודות תוכרז כמנצחת.

מנהלת הליגה החליטה על הצעד על מנת לכבד את זיכרו של ווילי סימס, שהלך לעולמו בחודש דצמבר האחרון. המספר 37 מסמל את שיא הנקודות למשחק אחד אליו הגיע סימס בליגת ווינר סל במהלך הקריירה המרשימה שלו ועל כן הוחלט שזה יהיה המספר שיסמל את הרבע האחרון באולסטאר הקרוב.

בנוסף, נציגי משפחתו של ווילי סימס יעניקו את פרס ה-MVP של משחק האולסטאר. בתו של ווילי ז"ל, דניאל סימס מקל: "תודה רבה למנהלת הליגה שמכבדת את זיכרו של אבא באירוע האולסטאר המסורתי. אני ומשפחתי מתרגשים וגאים לראות שאבא נכנס ללבבות של כל כך הרבה אנשים ואוהדי כדורסל כשחקן וכבנאדם".

ווילי סימס. עדי אבישי, מעריב
ווילי סימס ז"ל/מעריב, עדי אבישי

סימס החל את דרכו בליגת ווינר סל במדי מכבי חיפה ובשתי עונותיו קלע מעל 20 נקודות בממוצע למשחק (במדיה גם קלע את שיא הנקודות בליגה מול הפועל רמת גן בינואר 1983). משם המשיך להפועל ת"א, איתה זכה בגביע המדינה ומשם לאליצור נתניה, בה שוב היה מהסקוררים הטובים בליגה עם כ-20 נקודות בממוצע. בעונת 87/88 עבר למכבי ת"א, נבחר לחמישיית העונה בליגה, זכה איתה בחמש אליפויות רצופות ובשלושה גביעים והגיע איתה פעמיים לגמר גביע אירופה לאלופות ופעם נוספת לפיינל פור.

קבוצתו האחרונה בליגה הבכירה הייתה הפועל אילת, בה שיחק ארבע עונות. ב-15 עונותיו בליגת ווינר סל הוא קלע 3,761 נקודות בעונה הרגילה, שמדרגות אותו במקום ה-47 בכל הזמנים. ב-76 משחקי פלייאוף הוא קלע 842 נקודות - מקום 15 בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully