וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה באשדוד: "כדאי שהשחקנים יפנימו - העונה לא הסתיימה"

9.4.2023 / 9:30

בקבוצה מתוסכלים מהיכולת בהפסד להפועל ירושלים, מודאגים מהתלות בכנעאן ומאבדים אמון באקולטסה: "צריך להילחם על המקום הרביעי"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד מההפסד הביתי אתמול להפועל ירושלים, ובעיקר מהיכולת הגרועה של הקבוצה. אם ביום שלישי שעבר בבאר שבע, היה נדמה שאשדוד לא יכולה לשחק יותר גרוע, הגיע המשחק אמש והוכיח שעוד אפשר להידרדר ליכולת חלשה יותר. האכזבה היא גם כי אתמול הגיעו שוב למעלה מ-1,500 אוהדים מקומיים במשחק לא בפרופיל גבוה מול אחת הקבוצות הגדולות בארץ, ובכל זאת אותם אוהדים שנישאים כרגע על גל של פלייאוף עליון וחצי גמר גביע המדינה שמצפה לקבוצה, באו ותמכו וראו את אשדוד בעוד משחק גרוע.

במועדון אמרו הבוקר: "העונה לא הסתיימה וכדאי שכולם יפנימו זאת, ובראש ובראשונה השחקנים. זה שהגענו לפלייאוף העליון לא אומר שנגמרה העונה. מעבר לגביע שמצפה לנו בחודש הבא וזה אוטוטו מגיע, אנחנו צריכים לעשות פלייאוף טוב, להילחם על המקום הרביעי ולייצר ניצחונות שגם שווים למועדון הרבה כסף שנכנס מהמנהלת".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
המסר יחלחל? רן בן שמעון/דני מרון

בקבוצה מודאגים מהתלות בחמודי כנעאן. אתמול נעדר הקשר המצטיין בשל צבירת כרטיסים צהובים וחסרונו הורגש מאוד. כמו כן, מספר שחקני מפתח לא נמצאים בכושר טוב. באשר לאלטון אקולטסה, אם הייתה מחשבה במועדון לנהל איתו במו"מ על מנת להשאיר אותו בחוזה מופחת ממה שיש לו בהפועל באר שבע, ספק אם זה יקרה כעת לאור עוד משחק חלש של השחקן, שהוחלף במחצית על ידי רן בן שמעון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully