וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קסאנו? הוא זכור במדריד בגלל הג'אקט. ברומא הוא זכה בתואר בלי לשחק"

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 8:52

מאמן רומא סגר חשבון עם שחקן העבר שירד על שיטות האימון שלו: "באינטר הוא לא שיחק אפילו בגביע לומבארדי. הייתי מציע לו להיזהר"

תקציר: טורינו - רומא 1:0/ספורט1

האם ז'וזה מוריניו יחזור בעונה הבאה לליגת האלופות? המאמן שרשם זכייה סנסציונית במפעל הזה עם פורטו בתחילת הקריירה שלו והוליך גם את אינטר לטרבל, נהנה מעונה טובה עם רומא שניצחה אמש (שבת) 0:1 את טורינו והתבססה במקום השלישי. אלא שלאחר המשחק "המיוחד" ניצל את המיקרופון כדי לסגור חשבון עם אנטוניו קסאנו.

כזכור, קסאנו ששיחק בעבר ברומא וגם באינטר, ריאל מדריד וקבוצות נוספות, אמר במהלך השתתפות בתוכנית טלוויזיה מקומית ש"למוריניו לא אכפת מכדורגל" ותקף את שיטות האימון שלו. אמש, לאחר המשחק מול טורינו מוריניו לא נשאר חייב ואמר: "יש כאלו שעובדים בכדורגל, ויש כאלו שרק מדברים. קסאנו שיחק ברומא, אינטר וריאל מדריד. במדריד הוא זכור רק בזכות הג'אקט שלו, ברומא הוא זכה בסופרקופה בלי לשחק. באינטר הוא אפילו שיחק בגביע לומבארדי במשחק ידידות".

חלוץ ריאל מדריד לשעבר אנטוניו קסאנו. Denis Doyle, GettyImages
"זכור בריאל מדריד בעיקר בגלל הג'אקט". קסאנו/GettyImages, Denis Doyle

הפורטוגלי לא הסתפק בכך והמשיך במתקפה: "אתם יודעים במה אני זכיתי עם אינטר, ריאל מדריד ורומא. אולי יש לו בעיה איתי, לי אין בעיה איתו. הייתי אומר לקסאנו דבר אחד: תיזהר אנטוניו. אתה בן 40 ואני בן 60. אולי מרקו ליבאיה צדק במה שעשה".

לגבי ליבאיה, מוריניו עקץ את קסאנו על כך שהוא התעמת עם השחקן הקרואטי באחד האימונים של אינטר בזמנו. לא ברור כיצד מוריניו יודע על כך בגלל שהוא מעולם לא אימן את קסאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully