וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חוקרת: ואלוורדה המתין לבאנה בחניון - ותקף אותו באלימות

סערה בספרד: קשר ריאל מדריד חיכה לשחקן ויאריאל מחוץ לברנבאו והיכה אותו, אחרי שלטענתו לגלג על סיבוך בהריון שעברה אשתו. האירועים תועדו במצלמות האבטחה, והאורוגוואי עשוי לקבל עונש כבד. באנה: "עצוב מהאלימות, מופתע מההאשמות"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

סערה גדולה בספרד: שחקן ריאל מדריד פדריקו ואלוורדה תקף באלימות את אלכס באנה מויאריאל אמש (שבת) אחרי ההפסד 3:2 של הבלאנקוס, בחניון של הסנטיאגו ברנבאו - כך מדווחים כלי התקשורת במדינה. משטרת מדריד פתחה בחקירה והקשר המצטיין עלול לספוג עונש כבד, אחרי שהאירוע ככל הנראה תועד במצלמות האבטחה.

על פי הדיווחים, ואלוורדה המתין לבאנה בחניון ותקף אותו במפתיע, אחרי טראש טוק שיצא משליטה, ומספר עימותים מילוליים בין השחקנים במפגשים האחרונים בין הקבוצות. באנה תועד אחרי התקיפה עם פצעים ומכות כחולות בפניו, והגיש תלונה עצמאית למשטרה תוך זמן קצר.

שחקן ויאריאל אלכס באנה לצד שחקן ריאל מדריד פדריקו ואלוורדה. Aitor Alcalde, GettyImages
היסטוריה של טראש טוק. ואלוורדה ובאנה/GettyImages, Aitor Alcalde

עדי ראייה סיפרו כי באנה היה עסוק בטלפון הסלולרי שלו בשעה שואלוורדה התקרב לעברו במפתיע והטיח בפניו: "תגיד עוד פעם את מה שאמרת על הבן שלי כשהיינו במגרש. תגיד את זה עכשיו". לטענת ואלוורדה, באנה הקניט אותו בצורה מכוערת ולא ספורטיבית במפגש אחר בין הקבוצות כבר לפני מספר חודשים, אחרי שפורסם בתקשורת הספרדית שאשתו מתמודדת עם סיבוך בהריון שעלול לכפות עליה לבצע הפלה. על פי החשד, באנה לגלג על ואלוורדה בזמנו ואמר לו: "תבכה עכשיו שהבן שלך לא נולד". ואלוורדה הבליג בפעם הראשונה, אבל לטענתו באנה חזר על הדברים אתמול - ולכן הוא הגיב באלימות.

באנה העלה פוסט בשעת לילה מאוחרת, בו הכחיש את האמירות שיוחסו לו. "אני שמח מאוד מהניצחון שלנו בברנבאו, אבל באותה נשימה עצוב מאוד מהאלימות שחוויתי אחרי המשחק, ומופתע ממה שאומרים עליי. מדובר בשקרים מוחלטים", כתב באנה. לפי שעה ויאריאל לא מתכוונת להגיש תלונה נגד ואלוורדה, ותשאיר את ההחלטה בידיו של באנה. כך או כך, היא מחזיקה בסרטונים של התקיפה, ותומכת בבאנה. חבר הנהלה בויאריאל צייץ לאחר המשחק: "פדה ואלוורדה הוא בריון ופחדן", אולם הסיר את הציוץ תוך מספר דקות.

עוד בוואלה!

הפסד בית ראשון בליגה: ריאל מדריד נכנעה לוויאריאל 3:2

לכתבה המלאה

כך באנה נראה אחרי התקיפה

ואלוורדה בן ה-24 נחשב לאחד מעמודי התווך של ריאל מדריד העונה. הוא כבש 9 שערים בכל המסגרות, ומציג יכולת שיא מאז החזרה מפגרת המונדיאל. באנה בן ה-21, שחקן הנבחרת הצעירה של ספרד, גדל בויאריאל ומשחק במועדון מגיל צעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully