וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אם ג'ייקובן לא יהיה רענן מול ונציה, לא נעבור את זה"

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 22:44

מאמן הפועל ת"א הסביר מדוע העניק מנוחה לכוכב שלו מול גליל עליון: "חששתי מפציעה מיותרת שלו. אין הרבה מה לקחת מהמשחק הזה". פלג: "ניסינו להעניש במקום לשחק לפי הספר"

הפועל תל אביב חגגה הערב (שבת) ניצחון שמיני ברציפות - הפעם 84:88 על גליל עליון, במה שהיה החזרה הגנרלית לפני שמינית גמר היורוקאפ נגד ונציה (רביעי, 21:00, ספורט1). ג'ורדן מקריי כיכב עם 26 נקודות, בעוד ג'ייקובן בראון לא התלבש.

"ג'ייקובן מאוד חשוב לנו", הסביר דני פרנקו. "לפני ארבעה ימים אמרתי לו שכנראה הוא לא ישחק את המשחק הזה, כי מקריי היה חייב לשחק, אונואקו חייב לרוץ ולשחק, ואני מנסה לדחוף את ג'יילן (הורד), כי הוא יכול לתת יותר ממה שנתן היום. היינו מגובשים לגבי ארבעה זרים, אלה משחקים שצריך לרוץ אותם, ואנחנו קבוצה עם המון קהילה שעוטפת אותנו, נורא קשה לשקף את מה שקורה בקבוצה גם החוצה. חששתי מפציעה מיותרת של ג'ייקובן במשחק הזה, ואם הוא לא יהיה רענן וטוב לא נעבור את המשחק. זה משחק מאוד קשה, וגם ככה לא בטוח. ראינו את ונציה לא מעט, יכול להיות שזה שהתעסקנו איתם לפני כמה ימים הסיט את תשומת הלב, וזה לא יבטיח לנו ניצחון מולם. אנחנו בטח לא פייבוריטים שם".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
הסביר את ההחלטה. פרנקו ובראון/ברני ארדוב

על המשחק עצמו אמר המאמן האדום: "באופן טבעי הדבר היחיד שיש לקחת מהמשחק הזה זה הניצחון. משחק שהיה לנו קשה מאוד להתניע אותו כל המשחק, משני צידי המגרש. לאחרונה אנחנו בחיסרון של אנשים, גיל בני סובל מהתקף אלרגיה, אדם אריאל לא שיחק באילת בגלל פציעה, לא הצליח להשלים אימון השבוע, אתמול פעם ראשונה הוא השלים אימון".

על ג'יימס פלדין שקיבל 4 דקות בבכורה אמר: "הוא נמצא איתנו עשרה ימים, אני לא ממש התמקדתי בו באימונים כי לא הייתה לי שום מחשבה לשתף אותו, לא היום, ואולי לא בכלל. שלשום אחרי האימון שהוא היה טוב בו, התחלנו להתלבט בהסתכלות קדימה, אף אחד לא ידע מה הוא יכול לתת. הסתכלנו על לוח המשחקים, אמרנו שכנראה לדרבי לא נעשה ניסיון, וכנראה לא בחולון, וגם לא עם הפועל ירושלים בבית. אולי רק במשחק האחרון, עם נס ציונה. אמרנו שאולי ניקח הימור על המשחק הזה, ובמקום להלביש חמישה גבוהים, נלביש עוד גארד, כשגם אדם היה בספק וגם גיל. אמרנו שאם יש הזדמנות, אולי זה המשחק הזה".

מאמן הפועל גליל עליון, ברק פלג. קובי אליהו
לא רוצה להישאר עם המחמאות. פלג/קובי אליהו

מנגד, סיכם המאמן המפסיד ברק פלג: "הפועל תל אביב קבוצה עמוקה שיכולה לשחק עם הרבה הרכבים. נפלנו באיבודים שלנו, איבודים בהוצאת חוץ, שגם מנטאלי זה מפרק. אני לא מדבר על השלשות הגדולות שלהם, ברמת הריכוז, אולי טיפה העייפות השפיעה, שם נפלנו. לא רצינו להיגרר לקצב מהיר מול הפועל, הם קבוצת ריצה מצוינת, לא טוב לנו תחרות קליעות מולם. ניסינו להעניש במקום לשחק לפי הספר. לפעמים משחררים את הרסן. אני רוצה שנהיה תחרותיים בבית העליון, שלא נסתפק בעצם ההעפלה, בעצם ההישג. יש מאחורינו מועדון וקהל. בסוף אנחנו מרגישים את הרעב והתמיכה של הקהל, אנחנו לא משחקים בשביל עצמנו, כי אחרת היינו משתעממים. יש לנו את הרצון לסיים כמה שיותר גבוה, הרצון הוא להתחרות, אם ננוח גם המקום החמישי לא מובטח לנו. יש שחקנים שחושבים גם על המקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully