וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפר סבא ומכבי חיפה ייפגשו בגמר הפלייאוף

הישג לקבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא, שהעפילה לגמר הפלייאוף, אחרי שהשיגה ניצחון מוחץ בחוץ על מכבי אשדוד 0:3, ובכך השלימה ניצחון 1:3 בסדרת חצי הגמר. תפגוש את האלופה מכבי חיפה, בשחזור של סדרת הגמר מהעונה שעברה

בנות הפועל כפר סבא. רונית גוטמן גרוס,
בנות הפועל כפר סבא חוגגות/רונית גוטמן גרוס

הישג לקבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא, שהעפילה לגמר הפלייאוף, אחרי שהשיגה הערב ניצחון מוחץ בחוץ על מכבי אשדוד 0:3, ובכך השלימה ניצחון 1:3 בסדרת חצי הגמר. בגמר הפועל כפר סבא תפגוש את האלופה מכבי חיפה, בשחזור של הגמר מהעונה שעברה. מדובר בסדרה של הטוב מחמישה משחקים, כשלחיפה יתרון הביתיות, והיא זו שתארח ביום חמישי את המשחק הראשון בסדרה.

כזכור, אשדוד ניצחה במשחק הראשון בסדרה 2:3, אבל שחקניות הפועל כפר סבא התעלו על עצמן ועשו מהפך כשחזרו בגדול וניצחו בשלושת המשחקים הבאים. המשחק שנערך הערב (הרביעי בסדרה) היה במעמד צד אחד. כפר סבא ניצחה במערכה הראשונה 18:25, בשניה 9:25 ובמערכה השלישית הצמודה גברה 21:25. הירוקות מכפר סבא אנה ויליקי, יוניסקה בטיסטה, נועה ארז וחברותיהן גילו אחריות בהגנה, והציגו משחק קבוצתי טוב ללא טעויות.

לאחר הניצחון אמר מאמן הפועל כפר סבא, סבה דבש: "שמח שניצחנו סדרה מאוד קשה ומתוחה. הניצחון הוא מתוק, כיוון שניצחנו יריבה קשה שזכתה לאחרונה בגביע המדינה, ועוד ללא שחקנית משמעותית, הקפטנית, גלית דבש, שנפצעה כבר בתחילת המשחק הראשון בסדרה. אני גאה בשחקניות שלי, ומאחל לכל מאמן לאמן בנות עם אישיות מדהימה כמו בהפועל כפר סבא. שיחקנו טוב ללא טעויות, והצלחנו בגדול לחבר את השחקניות בצורה יוצאת דופן. הפועל כפר סבא קבוצה מאוד מגובשת, החיבור בין השחקניות הוא כמו בין אחיות".

על ההכנות לגמר הפלייאוף, הוסיף דבש: "לחיפה יש גם יתרון ביתיות, וגם יתרון כשהן נחו במשך עשרה ימים בעוד אנחנו בעומס של משחקים. מכבי חיפה היא יריבה הכי טובה בליגה, ראשונה בליגה. אבל אנחנו נתכונן ונבוא צנועים. עבדנו קשה כדי להגיע לגמר, וזה לא מובן מאליו שהגענו למעמד הזה. שמח שהגענו לגמר, ונתכונן לסדרה הזאת כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully