וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום ראובני זכה במדליית הארד בגביע העולם בפלמה

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 19:44

השייט הצעיר חגג מדליה ראשונה בבוגרים: "סיום מצוין לתחרות, לאורך כל הדרך הלכתי והשתפרתי, מיום ליום ומשיוט לשיוט". מאמנו גל פרידמן: "אנחנו לגמרי בכיוון הנכון"

תום ראובני זכה היום (שבת) במדליית הארד בתחרות גביע העולם, גביע הנסיכה, בפלמה. זו המדליה הראשונה של ראובני בתחרויות הבין לאומיות על גלשן ה-IQ פויל. את מוקדמות התחרות שהתקיימו במהלך השבוע האחרון סיים ראובני במקום הרביעי הכללי, בחצי הגמר התמקם שני, ובגמר המתינו לראובני סבסטיאן קורדל הגרמני וסם סילס מבריטניה, שסיים ראשון את המוקדמות וכך גם את הגמר. קורדל זכה בכסף. הישראלי הנוסף יואב עומר הפסיד לראובני ברבע הגמר.

השייט תום ראובני. גל פרידמן,
הישג נאה. ראובני/גל פרידמן

"זה היה סיום מצוין לתחרות", אמר ראובני כשיצא מהמים. "לאורך כל הדרך הלכתי והשתפרתי, מיום ליום ומשיוט לשיוט. בסופו של דבר אצלנו מנצחים או מפסידים בשיוט בודד ואני שמח שהצלחתי להביא את המדליה. מכיוון שזו מדליה ראשונה שלי בבוגרים זו מרגש אפילו יותר. תודה גדולה לכל מי שתומכים בי לאורך הדרך".

המאמן, גל פרידמן, סיכם: "גם תום ויואב עשו תחרות מצוינת. הנקודה החשובה ביותר אצלנו היא שמירה על יציבות ובנקודה הזו אנחנו לגמרי בכיוון הנכון. ממשיכים קדימה עם הפנים לאליפות אירופה בעוד חודש".

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "ברכות לתום ראובני ולמאמן גל פרידמן על מדליית הארד. המטרה העיקרית של האיגוד השנה היא אליפות העולם באוגוסט, שם צריך להשיג כמה שיותר קווטות לישראל לפריז 2024. כל הכבוד על עבודה מקצועית גם למנהל המקצועי אלי צוקרמן, לכל המאמנים ואנשי המעטפת".

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully