וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה הרצף יימשך? מכבי תל אביב מחכה להפועל חולון

8.4.2023 / 19:17

אחרי הבטחת הכרטיס לפלייאוף היורוליג למרות ההפסד בליטא, יארחו הצהובים את האלופה שנמצאת בתקופה פחות טובה (21:00). בולדווין ובראון בסגל של קטש, דאוסון ישוב בחולון. הפועל חיפה תצא לבאר שבע (18:00)

אורי כהן, שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, קולע 7 שלשות בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

משחקי הבית העליון והתחתון בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). במוקד תעמוד ההתמודדות המעניינת בהיכל מנורה שם תארח מכבי תל אביב, אחרי העלייה לפלייאוף היורוליג, את הפועל חולון (0:2 למכבי תל אביב עד כה העונה בליגה). הפועל באר שבע תרצה לשפר עמדות לפני הפלייאוף כשתארח את הפועל חיפה, שלא ניצחה מזה 13 משחקים בכל המסגרות (0:2 לבאר שבע בעונה הסדירה).

שחקן הפועל חולון שון דאוסון עם שחקן מכבי תל אביב רפי מנקו. דני מרון
איך זה ייגמר הפעם? שון דאוסון עם רפי מנקו/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל חולון (21:00)

אחרי 11 ניצחונות בכל המסגרות מכבי תל אביב נעצרה ביום חמישי בקובנה נגד ז'לגיריס, אך בקבוצה ממש לא רואים את המשחק בקובנה בתור הפסד לאחר שהצליחו דרכו להבטיח את מקומם בפלייאוף היורוליג. למכבי מחכה ריאל מדריד ביום חמישי הקרוב, במשחק שיקבע באיזה מקום יסיימו, ואיזה קבוצה תעמוד בינם לבין הפיינל פור, אך לפני זה הם רוצים לשמור על המקום הראשון בטבלה והחליטו לרשום את הסגל החזק ביותר שהתלבש גם למשחקים נגד חולון והפועל ירושלים בסוף הסיבוב השני, כשלורנזו בראון, וויד בולדווין, ג'רל מרטין, ג'וש ניבו ובונזי קולסון ישחקו.

הפועל חולון נעלה את הסיבוב השני עם שני הפסדים למכבי תל אביב והפועל אילת, אך בזכות ההפסד של הפועל ירושלים לצהובים, הסגולים מוצאים את עצמם במרחק משחק אחד בלבד מהמקום השלישי. חולון נראתה בשבועות שלפני תום הסיבוב פחות טוב, בשל מכת פציעות שליוותה את הקבוצה, אך למשחק בהיכל מנורה היא תופיע עם סגל קצת יותר מלא, כששון דאוסון ישוב אחרי תקופה בה הושבת מפעילות. סי ג'יי האריס ומרווין ג'ונס נותרו מחוץ לסגל, כשמנגד ג'אבין דלורייה יתלבש.

עוד בוואלה!

לא רק מכבי תל אביב חייבת ניצחון: ריאל תגיע להיכל בדריכות שיא

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע נטע סגל עם איגור קולשוב. דני מרון
רוצים את המקום השביעי. איגור קולשוב עם נטע סגל/דני מרון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה (18:00)

החבורה של ליאור ליובין פספסה את הבית העליון בהפסד לעירוני נס ציונה לפני שבועיים, ולמרות האכזבה בקבוצה עדיין מאמינים ביכולתם להיות כוח דרך הבית התחתון. בנוסף למשימה של הבטחת המקום השביעי, לבאר שבע מחכה בקרוב הפיינל פור של הליגה הבלקנית, כשבקבוצה רוצים להניף תואר היסטורי.

13 הפסדים בכל המסגרות, חודשיים וחצי ללא ניצחון והתדרדרות לתחתית היו מנת חלקה של הפועל חיפה בסיבוב השני בליגת העל, אלא שהדברים הללו לא שוברים את רוחם של אנשי המועדון. הקבוצה מהכרמל נמצאת עדיין בפער מגלבוע/גליל נועלת הטבלה, ובחיפה יודעים שאם יצליחו לרשום ניצחון או שניים בבית התחתון לפני משחק הנעילה נגד גלבוע, הם צפויים להבטיח את מקומם בליגה עוד לפני המחזור האחרון. הגארד כריסטיאן ויטל, שהצטרף לקבוצה לפני ההפסד לנס ציונה בשבוע שעבר, ימשיך לא להתלבש, בניגוד לג'ארד ג'ונס שישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully