וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שמיני ברציפות: הפועל ת"א גברה 84:88 על גליל עליון

האדומים צלחו את החזרה הגנרלית לוונציה, מקריי כיכב עם 26 נקודות. שיא קריירה של וושינגטון לא מנע הפסד רביעי בחמישה משחקים לצפוניים

ביום רביעי תארח את הפועל תל אביב את שמינית גמר היורוקאפ נגד ונציה (21:00, שידור ישיר בספורט1), והחזרה הגנרלית שלה לקראת אותו משחק עברה בהצלחה הערב (שבת) כשהאדומים גברו בבית על הפועל גליל עליון ורשמו ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות, מתוכם חמישה בליגה. הצפוניים ספגו הפסד רביעי בחמישה מחזורים, במשחק שהוציא לדרך את הבית העליון.

ג'ייקובן בראון קיבל מנוחה מתוך מחשבה על המשחק החשוב שמחכה באירופה. ג'יימס פלדין, שנרשם בסגל במקומו וערך את הופעת הבכורה שלו בהפועל תל אביב, שיחק רק כארבע דקות ולא השפיע על המשחק, אבל ג'ורדן מקריי שהתאושש ממחלה וחזר לסגל, כיכב והחזיר את קבוצתו מפיגור של 11 נקודות אליו נקלעה ברבע השני. מנגד, דאבל-דאבל של ברייס וושינגטון, שרשם שיא בקריירה בנקודות, לא הספיק לחבורה של ברק פלג שנכנעה להפועל תל אביב בפעם השלישית בשלושה מפגשים העונה.

קלעו להפועל ת"א: ג'ורדן מקריי 26 (6/8 ל-2, 2/3 ל-3), בר טימור (6 אסיסטים, 3/3 ל-3) וקסבייר מנפורד (2 חסימות, 3/8 ל-3) 14 כל אחד, צ'ינאנו אונואקו 10, 8 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-3 חסימות, עידן זלמנסון 8, תומר גינת 7 ו-8 ריבאונדים, ג'יילן הורד 4, אדם אריאל 3, גיל בני 2.

קלעו לגליל עליון: ברייס וושינגטון 26 ו-13 ריבאונדים, דיישון בוקר 20, נמרוד לוי 13 ו-11 ריבאונדים, איתי מושקוביץ 8, דווין מארבל 7, רועי הובר 6 ו-9 אסיסטים, וויין לגנסטון 4.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור עם גיל בני. לירון מולדובן
בר טימור עם גיל בני/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

טימור העלה את המארחת על הלוח, וושינגטון השווה וגינת ענה לו בסל משלו. לוי ובוקר הפכו, מקריי צימק אבל וושינגטון צלף שלשה שהגדילה ל-6:10 לגליל עליון. ריצת 0:6 בהובלת מקריי ואונואקו גרמה למהפך נוסף, אך הנדנדה נמשכה עם 5 נקודות רצופות של מארבל. אחרי שמנפורד ומקריי החזירו את הפועל תל אביב ליתרון, פלג ביקש פסק זמן שאחריו באה בצורת של שתי דקות, עד שמארבל דייק פעמיים מהקו. אחרי הטבעה של הורד, מושקוביץ הוריד את גליל עליון להפסקה בין הרבעים ביתרון 18:19.

רבע 2:

זלמנסון פתח את הרבע עם סל וקליעת עונשין, אבל בוקר את וושינגטון העלו את האורחת ליתרון של 6 נקודות ופרנקו הזעיק פסק זמן, אלא שהצפוניים המשיכו במומנטום כשאמסלם ו-וושינגטון הביאו את הפער ל-8, 21:29. סנטר גליל הלוהט הוסיף סל אחרי קליעת עונשין של טימור, גינת ניסה להרגיע אבל לנגסטון ולוי סידרו יתרון דו-ספרתי ראשון. שלשה של טימור נענתה בסל של לוי, לפני שמקריי הוביל ריצת 0:11 עם 7 נקודות אישיות והפועל תל אביב חזרה להוביל. וושינגטון סגר את המחצית במהלך של סל ועבירה, בדרך ל-38:40 לגליל עליון בהפסקה.

דיישון בוקר, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
דיישון בוקר היה מהבולטים בהפועל גליל עליון/מאור אלקסלסי

רבע 3:

וושינגטון המשיך במומנטום האישי, אבל 7 נקודות מהירות ללא מענה של המארחת הביאו למהפך נוסף. בוקר השווה במהלך של שלוש נקודות, ואז השיב לשלשה של מנפורד בצליפה משלו מעבר לקשת. טימור מסר אסיסט לגינת, בוקר הגיב בסל מחצי מרחק, וושינגטון ואונואקו החליפו סלים והאחרון השלים 4 רצופות שהעלו את הפועל תל אביב ליתרון. לוי השווה ל-54:54 מהקו, בוקר שוב נתן את היתרון לגליל, אבל שלשה של טימור, דאנק של הורד וסלים של זלמנסון ומנפורד סידרו לתל אביביים 57:63 בתום הרבע השלישי, לאחר שלנגסטון קלע שתיים בתווך.

רבע 4:

זלמנסון הגדיל לפלוס 9 עם שלשה, מושקוביץ השיב באותו מטבע, גם אריאל הפציץ אבל גארד הגליל הוסיף עוד אחת מחוץ לקשת. לוי ו-וושינגטון קירבו את האורחת למינוס נקודה, מקריי הרגיע מחצי מרחק ולאחר מכן ענה לסל של וושינגטון בקליעות עונשין. בוקר דייק מהקו מנגד והוריד ל-73:72. לוי הפך, מקריי צלף שלשה ובני העלה את ההפרש ל-4, לפני שמנפורד ירה גם הוא שלשה - 74:81. הובר צימק בשלוש נקודות, אך מנפורד שוב פגע מרחוק. קליעות עונשין של בוקר וסל של לוי נתנו תקווה לגליל, אבל מנפורד המשיך לככב במאני טיים וקלע מהקו פעמיים. הובר עוד צימק למינוס 2 בשלשה, אבל מקריי וגינת סגרו עניין מהקו, ובסיום ניצחה הפועל תל אביב 84:88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully