וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת? קרסטאיץ' "הבליין" חוטף בבולגריה, ומשיב אש

מאמן נבחרת בולגריה שהוזכר כמועמד לירוקים ספג עקיצה מאחת הקבוצות המקומיות, ולא נשאר חייב: "אל תתערבו בחיי האישיים"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

מלאדן קרסטאיץ' מתקשה להפוך לקונצנזוס בבולגריה, וזה עוד עשוי לסלול את דרכו למכבי חיפה. מאמן מכבי תל אביב לשעבר שמשמש כיום כמאמן נבחרת בולגריה, נקלע בסוף השבוע לעימות חזיתי עם אחת הקבוצות המקומיות, FC ארדה, שמתחה ביקורת עליו ועל התנהלותו.

"מר קרסטאיץ', מתי בדיוק אתה מתכנן להגיע לאצטדיון שלנו בפעם הראשונה? מתי תתחיל לעשות את העבודה שלך כמו שצריך? מר קרסטאיץ', אנחנו מבטיחים שבעיר שלנו תמצא את המסעדות שאתה כל כך אוהב, וגם בהם תוכל להפגין את כישורי השירה שלך אחרי שתצפה בנו משחקים", נמסר מהמועדון, תוך רמיזות ברורות להתנהלות של קרסטאיץ' מחוץ למגרש, לאחר שהוא תועד מספר פעמים שר קריוקי בברים ומסעדות בבולגריה.

מאמן נבחרת בולגריה, מלאדן קרסטאיץ'. Laszlo Szirtesi, GettyImages
לא נהנה. קרסטאיץ'/GettyImages, Laszlo Szirtesi

אתמול הגיעה התשובה של קרסטאיץ', והיא הייתה חדה ועוקצנית. "מאז שמוניתי למאמן נבחרת בולגריה ביקרתי ברוב האצטדיונים של הקבוצות בליגה הבכירה. כשאהיה משוכנע שאחד מהשחקנים שלכם ראוי לשחק בנבחרת, אגיע גם לאצטדיון שלהם. עד אז, אמשיך לעקוב אחריכם מרחוק", אמר קרסטאיץ', וחתם בעקיצה: "באותה נשימה, אני דורש מכם לא להתערב בחיי האישיים. תפסיקו להשתמש בשם שלי כדי לייצר רעש. נתראה בקרוב במשחקי הנבחרת".

כזכור, קרסטאיץ' הוזכר כמועמד להגיע למכבי חיפה במקרה שברק בכר ישתחרר מחוזהו לפני סיומו ב-2024 ויעבור לחו"ל. בכר מוזכר כמועמד לכוכב האדום בלגרד ואולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully