וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמנעו מאולימפיאקוס, אך עדיין בחוסר ודאות: תרחישי מכבי תל אביב

8.4.2023 / 8:05

הצהובים לא יפגשו את היוונים בפלייאוף בעקבות תוצאות המחזור ה-33, ורק במקרה של הפסד לריאל מדריד יגלו את יריבתם כבר בחמישי בערב. לוח המשחקים של מחזור הנעילה והאפשרויות השונות

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

בזכות נקודה אחת הבטיחה מכבי תל אביב ביום חמישי את כניסתה לפלייאוף היורוליג עוד לפני המחזור האחרון, למרות שהפסידה 68:67 לז'לגיריס קובנה. אמש (שישי) גילתה מכבי שאם הייתה מפסידה בנקודה אחת יותר, ההכרעה על כניסה לפלייאוף הייתה נדחית למחזור הנעילה. אם הצהובים ינצחו את ריאל מדריד, הם לא ידעו את יריבתם עד לתום המחזור ביום שישי, אך אם יפסידו, הם ידעו מול מי ישחקו כבר בחמישי בערב, כשהקבוצה היחידה שהצהובים לא יוכלו לפגוש היא אולימפיאקוס.

כאמור, הקבוצה של עודד קטש תארח את הבלאנקוס בחמישי. אם מכבי תנצח היא תסיים לפחות במקום השביעי, כשאם במקביל פנרבחצ'ה תפסיד לכוכב האדום בחוץ, הצהובים יסיימו במקום החמישי ויפגשו את מונאקו ברבע הגמר. אם פנרבחצ'ה תנצח, מכבי תוכל לסיים במקרה הטוב ביותר במקום השישי.

מנגד, הפסד לריאל, ניצחון של פנרבחצ'ה וניצחון של באסקוניה נגד אולימפיאקוס בחוץ, יוריד את מכבי ככל הנראה עד המקום השמיני, כשבמקרה הזה מכבי תפגוש את ריאל מדריד שתעלה למקום הראשון. הפסד לריאל, ניצחון של פנרבחצ'ה וניצחון של אולימפיאקוס ישלח את מכבי למקום השישי או השביעי, בהתאם לתוצאה של פרטיזן בלגרד נגד פנאתינייקוס. ניצחון של הסרבים, ומכבי תסיים במקום השביעי, ותשחק נגד ריאל מדריד, הפסד של הסרבים, ומכבי תסיים במקום השישי ותשחק נגד ברצלונה.

לורנזו בראון לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
קודם כל צריכים לנצח בחמישי. קולסון, מרטין, בולדווין ובראון/דני מרון

ההפסד של מונאקו בבית לפרטיזן בלגרד קבע כי הצרפתים יסיימו את העונה במקום הרביעי. אולימפיאקוס תוכל להבטיח את המקום הראשון בניצחון על באסקוניה, אך אם תפסיד, וריאל מדריד תנצח בהיכל מנורה, היא תרד למקום השני. ריאל כאמור יכולה לעלות למקום הראשון, אך גם תוכל לרדת למקום השלישי, אם תפסיד בהיכל מנורה, וביום שישי תנצח ברצלונה את ולנסיה בבית.

המשחקים שיקבעו את סדרות הפלייאוף ביורוליג:

חמישי, 13/4

הכוכב האדום בלגרד - פנרבחצ'ה (20:00)
אולימפיאקוס - באסקוניה (21:00)
מכבי תל אביב - ריאל מדריד (21:05)

שישי, 14/4

ברצלונה - ולנסיה (21:30)
פרטיזן בלרד - פנאתינייקוס (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully