וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס מוותרת על העונה? קיירי אירווינג ינוח, הפסד יוביל להדחה

הרכז וארבעה נוספים ייעדרו מול הבולס, המאבריקס יאבדו סיכוי להעפיל לפלייאין אם יפסידו. מהלך מכוון כדי להציל את בחירת הדראפט?

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

האם דאלאס מאבריקס החליטה סופית לוותר על העונה? סגנית אלופת המערב שמדורגת במקום ה-11 בלבד הודיעה כי חמישה שחקנים, ביניהם קיירי אירווינג, לא יקחו חלק במשחק הביתי הלילה (בין שישי לשבת) נגד שיקגו. הטקסנים יאבדו סיכוי להשתחל לפלייאין אם יפסידו, ולמעשה הם יוכלו להיכנס לטופ 10 רק אם ינצחו בשני המשחקים שנותרו להם (בבית מול שיקגו וסן אנטוניו) ואוקלהומה סיטי תיכנע במשחקה האחרון לממפיס.

פרט לאירווינג, בשורות המארחת ייעדרו הלילה גם כריסטיאן ווד, טים הארדוויי ג'וניור, ג'וש גרין ומקסי קליבר. לוקה דונצ'יץ' הוגדר כמי ש"צפוי לשחק", כמו גם הסנטר ג'אבייל מגי.

יש לציין כי אם דאלאס אכן מוותרת על מאבקי הפלייאין, אחד המניעים לכך עשוי להיות הסיכוי שתאבד את הבחירה שלה בדראפט הקרוב. במסגרת הטרייד עם ניו יורק ניקס ב-2019 על קריסטאפס פורזינגיס, נקבע כי אם הבחירה של דאלאס בדראפט 2023 לא תהיה בין עשר הראשונות, היא תעבור באופן אוטומטי לניקס.

נכון להיום המאבריקס מחזיקים במאזן העשירי הכי גרוע בליגה (38 ניצחונות ו-42 הפסדים) - זהה לזה של הבולס אותם כאמור יפגשו הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully