וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה בהרצליה בפתיחת הפלייאוף, הקבוצות מראשל"צ שמרו על הבית

האלופה המכהנת בכדוריד גנבה את הביתיות עם 33:39 בחוץ, מכבי והפועל ראשון לציון חגגו לעיני הקהל הביתי, כמו גם רמת השרון

פלייאוף ליגת העל בכדוריד נפתח היום (שישי) עם סדרות רבע הגמר, שנערכות במתכונת של הטובה משלושה משחקים. הפועל אשדוד החמישית הייתה היחידה שהצליחה לגנוב את הביתיות עם ניצחון אצל בני הרצליה הרביעית, בעוד הפועל ראשון לציון, א.ס. רמת השרון ומכבי ראשון לציון שמרו על הבית.

שון סלס, שחקן בני הרצליה כדוריד. גיל שמאי, בני הרצליה, אתר רשמי
הרצליה איבדה את הביתיות. סלס/אתר רשמי, גיל שמאי, בני הרצליה

בני הרצליה - הפועל אשדוד 39:33

האלופה מצאה את עצמה בפלייאוף ללא יתרון ביתיות כבר מהסדרה הראשונה, אך בכל זאת צלחה מוקש מול אחת מהפתעות העונה. המארחת נשארה צמודה לכל אורך הדרך, אך לא מנעה מהאדומים לשמור על יתרון יציב שגדל בשיאו לשבעה שערים לקראת הסיום. עמית סטלמן כיכב אצל המנצחת עם עשרה שערים, ניב צורף בלט מנגד עם עשרה שערים משלו.

הפועל ראשון לציון - א.כ נס ציונה 27:40

אחרי חגיגות הדאבל של קבוצת הנשים, כעת קבוצת הגברים מכוונת גם היא ללכת עד הסוף והדרך לשם נפתחה ברגל ימין. האדומים שסיימו את העונה הסדירה בפסגה ויהנו מביתיות לכל אורך הפלייאוף לא התקשו מול השמינית בדרך לניצחון מוחץ, כשאולג אסטראשפקין הוביל עם תשעה שערים.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
אורי פלח, שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפועל ראשון לציון רוצה אליפות גם בגברים. פלח/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

א.ס רמת השרון - מכבי קרית מוצקין 27:37

אחרי שבעונה שעברה הפסידה גם בגמר הפלייאוף וגם בגמר הפלייאוף, רמת השרון מחפשת תיקון וכעת היא רחוקה ניצחון אחד מחצי הגמר. קרית מוצקין הפתיעה עם יתצרון 8:10, אך המארחת התעשתה והפכה בדרך ל-0:1 בסדרה וניצחון שמיני ברציפות. רם טורקניץ' הוביל עם שמונה שערים.

מכבי ראשון לציון - מ.כ חולון 23:30

בדומה לשכנה האדומה, גם מכבי ראשון לציון שמרה על הבית בפתיחת הסדרה. אחרי ניצחון אחד לכל קבוצה ותיקו בשלושת המפגשים הקודמים העונה, הפעם הצהובים שוב יצאו עם ידם על העליונה בזכות ירמי סידי שכיכב עם תשעה שערים.

בבית התחתון הפועל רמת גן שכבר נשרה לליגה הלאומית סיימה בתיקו 33:33 דרמטי מול הפועל קרית אונו, בעוד הפועל חבל אילות פתחה מחדש את מאבקי ההישרדות כשגברה בחוץ 28:31 על אס"א תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully