וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגות מרטינס פרימיטיבית, בלי מסי ארגנטינה לא מגיעה לרבע הגמר"

נשיא אופ"א ביקר את ההתנהגות של שוער האלביסלסטה במונדיאל ("לא ספורטיבי") ושיבח את הכוכב: "כשאתה לא יודע מה לעשות על המגרש, תמסור לו. גביע העולם הגיע לו"

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

כמעט ארבעה חודשים חלפו מאז הגשים ליאונל מסי את חלומו האישי, וגם את חלומה של אומה שלמה, כשהוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייתה השלישית במונדיאל. השחקן המצטיין במונדיאל הבקיע צמד בגמר המשוגע נגד צרפת, ולאחר שהגיב קיליאן אמבפה עם שלושער מדהים, האלביסלסטה יצאו עם ידם על העליונה לאחר דו קרב פנדלים.

החגיגות של ארגנטינה סיפקו לא מעט סיפורים גם מחוץ למגרש, בעיקר מכיוונו של אמיליאנו מרטינס. כשהשוער קיבל את תואר השוער המצטיין של הטורניר הוא הצמיד את הגביע לאיבר מינו, וכשהחגיגות נדדו לדרום אמריקה חגג השוער עם בובה של אמבפה.

אמיליאנו מרטינס שוער נבחרת ארגנטינה עם הבובה של קיליאן אמבפה. מתוך טוויטר, צילום מסך
חוגג עם בובה של אמבפה. מרטינס/צילום מסך, מתוך טוויטר
נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין עם שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. Marc Atkins, GettyImages
"הגביע הזה מגיע לו". צ'פרין עם מסי/GettyImages, Marc Atkins

ההתנהגות של שוער אסטון וילה וארגנטינה זכתה לביקורת נוקבת מנשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, שדבריו נחשפו באתר הארגנטינאי "TyC". "מסי היה צריך להגיד לו משהו כדי שיפסיק עם זה, להראות קצת כבוד", אמר צ'פרין על מרטינס שהציג בובה של חלוץ צרפת, "בסוף מסי משחק עם אמבפה כל השנה. אני לא מבין למה מרטינס התנהג כך כלפיו, זה לא ספורטיבי ופרימיטיבי, לא אהבתי את זה".

הסלובני, שהחמיא ליכולת שמרטינס הציג לאורך הטורניר, התייחס להצמדת הגביע לאיבר מינו: "זה משהו שלא עושים. זכית במונדיאל, תראה שאתה לא פרימיטיבי. אתה יכול להיות שוער מושלם, אבל אם אתה לא בן אדם טוב..."

צ'פרין החמיא למסי על ה"צניעות" שלו ולא נותר אדיש ליכולת שלו על הדשא: "כשאתה לא יודע מה לעשות על המגרש, תמסור למסי. בלעדיו ארגנטינה לא הייתה מגיעה אפילו לרבע הגמר. הגביע הזה מגיע לו, ארגנטינה הייתה יותר טובה מצרפת בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully