וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין טוב ממראה עיניים": בקרית שמונה חשפו את בקשת סכנין

7.4.2023 / 14:06

בעקבות הכחשות המועדון על כך שנעשתה פנייה לארח באצטדיון בקרית שמונה ותהו מדוע ראש העיר תקף, סגנו של שטרן העלה תיעוד מפליל

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 2:2/ספורט1

העימות בין בני סכנין לעיריית קרית שמונה נמשך. הבוקר (שישי) ראש העיר אביחי שטרן הודיע במכתב רשמי על סירובו לאפשר לבני סכנין לקיים באצטדיון בקרית שמונה את שני משחקיה הבאים בעקבות המהומות בעיר ושירת אוהדי סכנין "להפגיז את קרית שמונה בטילים", אלא שבסכנין השיבו במהרה שהם כלל לא ביקשו לארח את משחקי הרדיוס בקרית שמונה. כעת הגיעה תגובה נוספת.

פאר לרדו, עוזר ראש עיירית קרית שמונה, החליט להשיב לטענות אנשי בני סכנין לפיהן כלל לא ביקשו לארח בקרית שמונה ושהם מעדיפים לשחק באצטדיון "גרין" בנוף הגליל - שגם משם קיבלו סירוב שלשום כשבחנו אפשרות להעתיק את שני המשחקים מול בית"ר ירושלים והפועל תל אביב לעיר.

עימות בין עיריית קרית שמונה לבני סכנין. פייסבוק, צילום מסך
השיחה בין והיב ללרדו, כפי שסגן ראש העיר העלה לפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

לרדו העלה צילום מסך של התכתבות בין יורם ביטון, מנכ"ל העירייה לבין והיב (חבר ההנהלה והיועץ המשפטי והיב חטיב, א.א) וכתב: "לפי פנייה זו, אתם מעוניינים לשחק בעיר קריית שמונה. אין טוב ממראה עיניים". אגב, בכל מקרה על פי תקנון ההתאחדות לא רשאית סכנין לקיים את משחקיה הבאים בקרית שמונה מכיוון שמדובר באצטדיון שרחוק יותר מירושלים ומתל אביב - ועל פי התקנון משחקי רדיוס יש להעביר למגרש שממוקם לכיוון מגרשה הביתי של היריבה.

כפי שפרסמנו הבוקר, במכתבו לבני סכנין כתב שטרן בין השאר: "שקלנו בתחילה להשיב לכם בחיוב לבקשה לארח את שני המשחקים הביתיים של קבוצתכם באצטדיון בקרית שמונה, אך אירועי אמש הפכו את תשובתנו. בזמן בו מדינת ישראל ובמיוחד יישובי הצפון נתונים תחת מתקפת טרור וטילים מלבנון, אנו עדים לעימותים של תושבי סכנין עם כוחות הביטחון ואשר חלק מאוהדי קבוצתכם קוראים בהפגנתיות לארגון הטרור חיזבאללה 'להפציץ את קרית שמונה עם טילים'. לצערנו הרב לא ראינו כל הודעת גינוי של הנהלת קבוצתכם למעשים החמורים הללו שפוגעים ברגל גסה ביחסים הנפלאים שהיו עד כה בין מועדוני הכדורגל של סכנין וקרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully