וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "לאמן בברצלונה זו לא אופציה מבחינתי"

מאמן ריאל מדריד שוב נשאל על עתידו אחרי שחזר עם 0:4 מקאמפ נואו והצהיר: "לאחר 1,272 משחקים אני לא צריך להוכיח שום דבר. בנזמה, קרוס ומודריץ'? יישארו לדעתי"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ריאל מדריד חגגה ביום רביעי בקאמפ נואו וחזרה משם עם 0:4 מהדהד על חשבון היריבה המושבעת ברצלונה בדרך לגמר גביע המלך בספרד. הקטלאנים צפויים לזכות באליפות, אבל הבלאנקוס יכולים להתנחם בכך שלפחות מנעו מהם זכייה בדאבל ואולי יסיימו את העונה עם דאבל משלהם לאור העלייה לגמר מול אוסאסונה והעובדה שבליגת האלופות הם לפני שני מפגשים נגד צ'לסי.

לקראת המשחק מחר מול ויאריאל (שבת, 22:00), ארבעה ימים לפני המפגש מול למפארד והבלוז ברבע הגמר, התייצב היום אנצ'לוטי למסיבת עיתונאים ונשאל שוב על עתידו, לאור האפשרות הקיימת שיסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
נאמן לריאל מדריד. אנצ'לוטי/GettyImages

"אחרי 1,272 משחקים אני לא צריך להוכיח דבר", הצהיר אנצ'לוטי, "תחשבו שעשיתי לפחות מספר כפול של מסיבות עיתונאים, אז תעזבו אותי עם זה", הוסיף בצחוק והמשיך, "מבחינתי לאמן בברצלונה זו לא אופציה. אני צריך לכבד את ההיסטוריה שלי ושל המועדון. אני נמצא במועדון הכי טוב בעולם, זוכה לאהבה ומרגיש בטוח פה, אז אין סיבה שאחליף את ריאל מדריד בברצלונה".

גם עתידם של הקשרים לוקה מודריץ' וטוני קרוס וכוכב הקלאסיקו קארים בנזמה עלה במסיבת העיתונאים ועל כך אמר המאמן: "אני חושב ששלושתם יישארו במועדון גם בעונה הבאה, יש התקדמות מולם. גם העתיד מזהיר, כי יש לנו שחקנים צעירים כמו קמאבינגה, טשואמני, ואלוורדה וסבאיוס - גם הם יעשו היסטוריה. הם שחקנים שונים מכל מי שהוזכר, אבל גם הם יהיו מעולים עבור המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully