וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פרישה? מילאן תיפרד מזלאטן איברהימוביץ' בתום העונה

דיווח באיטליה: השבדי בן ה-41, שנעדר ברוב שלבי העונה בעקבות ניתוח בברך, לא יזכה להארכת חוזה נוספת. לעומתו, ז'ירו צפוי להישאר בחוזה חדש

תקציר: יובנטוס - אינטר 1:1/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' הצליח להפתיע אותנו לא פעם במהלך הקריירה, הוא מהבודדים שכבר עזבו את אירופה ושבו אליה בגיל מבוגר כדי להמשיך לככב בליגה בכירה, אבל ייתכן שהחודשיים הבאים יהיו האחרונים שלו על כר הדשא.

לפי דיווח ב"פוט מרקאטו", מילאן החליטה לא להאריך את חוזהו בעונה הבאה, כצפוי לאור העובדה שבעקבות פציעה שיחק רק 144 דקות העונה על פני ארבעה משחקים שונים בליגה האיטלקית, ויהיה כעת מעניין לראות אם תהיה קבוצה שתחליט לצרפו בגיל 41, או שמא השבדי יחליט לתלות את הנעליים.

זלאטן איברהימוביץ' מילאן. GettyImages
יכול עדיין להפתיחע אותנו, שוב. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

איברהימוביץ' בן ה-41 גם חזר לאחרונה לנבחרת שבדיה בניסיון להגיע איתה לטורניר גדול בפעם האחרונה, אבל כאמור לעיל מיעט לשחק בגלל ניתוח שעבר בברך ורק לאחרונה חזר לכשירות, אלא שאחרי ארבע הופעות רצופות, באחרונה שבהן אף פתח בהרכב והבקיע לראשונה העונה בהפסד לאודינזה, הוא שוב נותר מחוץ לסגל ב-0:4 על נאפולי במסגרת הליגה עקב פציעה בשריר וספק גדול אם ישוב בזמן גם למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות מול אותה נאפולי ביום רביעי בסן סירו.

בניגוד לאיברהימוביץ', על פי הדיווח צפוי אוליבייה ז'ירו בן ה-36 לחתום על הארכת חוזה. שחקן נוסף שיאריך חוזה זהו רפאל לאאו, שעל אף ההתעניינות בו מהקבוצות הגדולות באיטליה נטען השבוע שהצדדים על סף חתימה על חוזה חדש ומשודרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully