וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון הבהיר שבכוונתו לשחק עם נבחרת ספרד במונדובאסקט

כוכב מכבי תל אביב נפגש בארץ עם המאמן סרג'יו סקאריולו ואישר בפניו שיעמוד לרשותו באליפות העולם בקיץ, בה צפוי לשתף פעולה עם ריקי רוביו

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

לורנזו בראון, כוכב מכבי תל אביב שבקיץ הוביל את נבחרת ספרד לזכייה ביורובאסקט, הצהיר כעת על כוונתו להתייצב גם למשחקי המונדובאסקט בקיץ הקרוב. על פי הדיווח, בראון נועד לאחרונה עם המאמן סרג'יו סקאריולו וכשנשאל אם בכוונתו לעמוד לרשותו במשחקי גביע העולם השיב מיד שבוודאות יתייצב.

בראון מתוכנן להוביל את הנבחרת יחד עם ריקי רוביו, ה-MVP של המונדובאסקט ב-2019 בו זכתה ספרד שנעדר מאליפות אירופה בשנה שעברה. עבור בראון ורוביו יהיה זה איחוד מאז ששיחקו יחד בעונת 2014/15 במינסוטה.

שחקן נבחרת ספרד לורנזו בראון. Maja Hitij, GettyImages
יתייצב גם למונדובאסקט. בראון/GettyImages, Maja Hitij

לפי הדיווח ב"באסקטניוז", הפגישה בין בראון לסקאריולו נערכה בשבוע שעבר, כאשר המאמן הגיע עם קבוצתו וירטוס בולוניה למפגש היורוליג בהיכל ביד אליהו נגד מכבי תל אביב.

"הוא יצר עבורי משהו שאפילו לא הצלחתי להבין. הרבה קבוצות שמו עליי עין ובכל המדינה יכלו לראות בקיץ מה אני מסוגל לעשות", אמר בראון על מאמנו בנבחרת, "קיבלתי את ההזדמנות להתחרות עם שחקנים מוכשרים, כולל שחקני NBA וזה עזר לי לפתוח הרבה דלותות. אני אסיר תודה על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully