וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שינוי בהנחיות: משחקי ליגת העל והלאומית ייערכו כמתוכנן

7.4.2023 / 9:31

יו"ר המנהלת ארז כלפון שוחח עם פיקוד העורף וגורמים במשטרה, הקבוצות התבשרו כי עליהן להתייצב למשחקים למרות מתקפות הטילים על ישראל. גם פלייאוף הלאומית בכדורסל ייצא לדרך בצהריים

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

במנהלת הליגות קיימו הבוקר (שישי) שיחות עם פיקוד העורף על מנת להיערך למחזור סוף השבוע בליגה הלאומית ובליגת העל. יושב הראש ארז כלפון ערך מספר שיחות עם הגורמים הביטחוניים ובשלב הזה אין שום שינוי בהנחיות פיקוד העורף, כך שהמשחקים נכון לכתיבת שורות אלו אמורים להיערך כמתוכנן.

קבוצות הליגה הלאומית בדקו אף הן מול המנהלת את הסטטוס לקראת המשחקים בשעה 16:00 והבינו שהן צריכות להתייצב למשחקים כרגיל. בליגת העל ייערך מחר משחק אחד בקרבת עוטף עזה, מחר באשדוד, אבל גם במ.ס. אשדוד נערכים כרגיל למשחק נגד הפועל ירושלים.

אלעד שחף (מימין), מוחמד כנעאן, שלו הרוש שחקני מ.ס. אשדוד בחומה. קובי אליהו
במ.ס. אשדוד נערכים כרגיל למשחק נגד הפועל ירושלים/קובי אליהו

"אנחנו מתורגלים, לצערנו, גם לשינויים, אבל רוצים לקיים את המשחקים ואת המחזור בליגה הלאומית ובליגת העל ובשלב זה אין שום שינוי בהנחיות והכל כרגיל. המשחקים אמורים להיערך כמתוכנן", אמרו במנהלת הליגות.

בליגת העל תארח מחר מ.ס. אשדוד את הפועל ירושלים (שבת, 17:30) ומשחק נוסף יפגיש בין מכבי חיפה למכבי נתניה (20:00). בליגה הלאומית המחזור ייצא לדרך כבר היום עם המשחקים בין הפועל כפר סבא לעירוני טבריה והפועל עכו נגד בני יהודה בפלייאוף העליון, בעוד בפלייאוף התחתון הפועל נוף הגליל תארח את הפועל ראשון לציון, הפועל רמת גן תתמודד מול הפועל אדומים אשדוד והפועל עפולה תארח את מכבי אחי נצרת.

יש לציין שאין שינוי בשלב זה גם בכל הנוגע לקיום המשחק בין אליצור איתו אשקלון למכבי ראשון לציון בפתיחת פלייאוף הלאומית בכדורסל, למרות אזעקת צבע אדם שהייתה הלילה בעיר הדרומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully