וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן הבטיחה פלייאוף, מונאקו תסיים רביעית, מכבי ת"א ירדה למקום ה-7

הישג גדול לסרבים בעונת החזרה ליורוליג עם 84:88 בחוץ על הקבוצה מהנסיכות, שהפכה לראשונה שיודעת באיזה מקום תסיים. הניצחון של מדר וחבריו יצר בית משולש עם הצהובים ופנרבחצ'ה, שטרם הבטיחה העפלה. ברצלונה הפסידה למילאנו וירדה למקום השלישי, 10 לזוסמן בניצחון אלבה

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

המחזור הלפני אחרון ביורוליג הסתיים הערב (שישי) עם שלושה משחקים, כאשר מרבית קרבות המיקום והעלייה יוכרעו רק במחזור הנעילה. פרטיזן בלגרד הפכה לשישית שמבטיחה את העפלתה עם ניצחון במונאקו, ויצרה בית משולש עם פנרבחצ'ה שטרם הבטיחה עלייה ועם מכבי תל אביב שירדה למקום השביעי. מונאקו תסיים בוודאות במקום הרביעי, ברצלונה ירדה למקום השלישי עם הפסד במילאנו, אלבה ברלין ויובל זוסמן גברו בחוץ על פנאתינייקוס.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. דני מרון
אלבה נמנעה מהמקום האחרון. זוסמן/דני מרון

פנאתינייקוס - אלבה ברלין 88:84

הקבוצה מבירת גרמניה דשדשה רוב העונה במקום האחרון בטבלה, אך הניצחון שלה הערב בבירת יוון הבטיח כי מי שתסיים את העונה במקום האחרון תהיה דווקא וילרבאן. הצהובים נקלעו לפיגור 5 לקראת הסיום, אך ארבע נקודות של מאודו לו הפכו בדקה האחרונה. דוויין בייקון החטיא מחוץ לקשת כשיובל זוסמן שמר עליו, ויאני וצל סגר סיפור מקו העונשין. זוסמן תרם 10 נקודות ב-22 דקות על הפרקט בעוד תמיר בלאט הפצוע נעדר. ג'אלין סמית' הוביל את המנצחת עם 14 נקודות, 16 של בייקון בצד הירוק לא הספיקו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה כדורסל. Roberto Finizio, GettyImages
צפוף בטופ 4. מירוטיץ'/GettyImages, Roberto Finizio

מילאנו - ברצלונה 76:84

האורחת הייתה יכולה להיצמד למוליכות אולימפיאקוס וריאל מדריד לקראת מחזור הסיום, אך במקום זאת היא תגיע אליו כשהיא מפגרת אחריהן בניצחון אחד. האיטלקים לא נבהלו מעוצמת היריבה ועם רבע שלישי מצוין עלו ליתרון דו ספרתי. הפער הגיע בשיאו ל-17 נקודות לקראת הסיום, ולמרות צמצום מאוחר של ברצלונה, הניצחון נשאר אצל אטורה מסינה. שבאז נאפייר הוביל את המנצחת עם 18 נקודות, קייל קוריץ' צלף 17 מנגד.

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. Emanuele Cremaschi, GettyImages
בדרך לפלייאוף. שחקני פרטיזן בלגרד/GettyImages, Emanuele Cremaschi

מונאקו - פרטיזן בלגרד 88:84

הישג נפלא לקבוצה מבירת סרביה, שתשחק בפלייאוף בעונת החזרה שלה ביורוליג. האורחת עמדה בלחץ מול הקבוצה מהנסיכות בזכות 22 נקודות של אלכסה אברמוביץ' וזאק לידיי כ"א, ים מדר לא קלע בשמונה דקות על הפרקט. ההפסד של מונאקו גרם לכך שהיא הקבוצה היחידה שמסיימת את המחזור כשהיא יודעת באיזה מקום תסיים בוודאות בשמינייה הראשונה. בלי קשר לתוצאות בשבוע הבא, הקבוצה מהנסיכות תסיים במקום הרביעי וכידוע תהנה מיתרון הביתיות בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully