וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקודת שפל, המצב יוצא משליטה": צפו במהומה ב"קלאסיקר" ההולנדי

חצי גמר הגביע בין פיינורד לאייאקס נעצר פעמיים, השנייה לחצי שעה, אחרי שחפץ פצע את קלאסן בראשו. בהולנד המומים, ההתאחדות פועלת "להעניש את העבריינים" ונשיא פיפ"א גינה

מהומת ענק העיבה על ה"קלאסיקר" ההולנדי בו פיינורד אירחה את אייאקס אמש (רביעי) במסגרת הגביע. תחילה עוכב המשחק בשניות הפתיחה שלו בעקבות הדלקת עשרות אבוקות על ידי אוהדי הקבוצה מרוטרדם, אבל השיא הגיע בדקה ה-62 כשחפץ שהושלך מהיציע פצע את דייבי קלאסן שדימם מהראש, ובשל כך הופסקה ההתמודדות למשך כחצי שעה.

האבוקות של אוהדי פיינורד עיכבו את פתיחת המשחק

ואז הגיעה התקרית הכי מצערת

עימות בין דושאן טאדיץ' לאחד משחקני פיינורד עורר את זעמם של אוהדי המארחת, שזרקו אינספור חפצים וכוסות שתייה אל כר הדשא. מצת פצע כאמור את קלאסן בראשו, ובשל כך ירדו שחקני שתי הקבוצות מהמגרש, אך המשחק הושלם בסופו של דבר ואייאקס עלתה לגמר הגביע בזכות ניצחון 1:2 משערים של טאדיץ' וקלאסן עצמם, כשסנטיאגו חימנס השווה זמנית עבור פיינורד.

ההתאחדות ההולנדית כמובן גינתה בחריפות את התנהגות אוהדי פיינורד: "הגענו לנקודת שפל נוספת, אחרי שלאחרונה שחקן הוכה על ידי אוהד. אלפים באים לאצטדיון לצפות במשחק כדורגל, וזה לא נתפס שהשחקנים לא בטוחים על כר הדשא. כמובן שהמועדונים נוקטים באמצעי זהירות, אבל זה מתחיל בכוונות הרעות של העבריינים. אם אתם לא באים לראות כדורגל, אלא כדי להתפרע, אז תתרחקו. לכדורגל, לקבוצות, לשחקנים ולאוהדים האמיתיים יהיה יותר טוב בלעדיכם. כמובן שאנחנו חוקרים את האירועים במטרה להעניש את העבריינים", נכתב בהודעה התקיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דייבי קלאסן, אייאקס. Joris Verwijst/BSR Agency, GettyImages
אסור שנראה דבר כזה במגרש כדורגל. דייבי קלאסן/GettyImages, Joris Verwijst/BSR Agency

שחקן העבר של אייאקס ונבחרת דנמרק, קנת' פרס שמשמש כפרשן ESPN כיום, לא האמין למראה עיניו: "לא ייתכן שאפשר לזרוק כל דבר למגרש. זה לא נורמלי. זה נהיה פשוט מסוכן. גם האבוקות בפתיחה. לא נראה לי שמותר להכניס אמצעי פירוטכניקה לאצטדיון. החוק לא נאכף. המצב פשוט מגוחך, אין לי מושג מה המשטרה עשתה. הם היו יכולים לתפקד יותר טוב. המצב יוצא משליטה".

אפילו נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו התייחס לתקרית החמורה, בסטורי שהעלה לאינסטגרם האישי שלו: "בהחלט אין מקום לאלימות בכדורגל, כמו שנראתה בחצי הגמר בין פיינורד לאייאקס. אין לזה מקום בענף ולא בחברה שלנו. כל השחקנים צריכים להיות בטוחים כשהם עולים לשחק, אני קורא לרשויות הרלוונטיות לוודא שזה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully