וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ריאל מדריד עקצו ורקדו, אנצ'לוטי התבדח והצית את הטירוף

צפו: שחקני הבלאנקוס חגגו את ה"שטיפה" בקלאסיקו, ולא שכחו את האמירות של היריבים מבארסה. בנזמה נתן עקיצה משלו, המאמן החמיא והכריז: "הרגע הכי חשוב העונה". ויניסיוס קטע בצורת

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ריאל מדריד חזרה להיראות כמו ריאל מדריד. הבלאנקוס רקדו אמש (רביעי) כל הדרך ל-0:4 מוחץ על ברצלונה בקאמפ נואו, ורקדו לא מעט גם בחדר ההלבשה אחרי שהביסו את היריבה הגדולה ועלו בגאון לגמר גביע המלך עם ניצחונם הגדול ביותר בקלאסיקו מאז 1995. ריאל, שיצאה לפגרת הנבחרות אחרי הפסד חוץ בקלאסיקו בליגה ובפיגור גדול מבארסה בטבלה, חזרה עם 10 שערים בשני משחקים ונראית מוכנה להסתער על שני המפעלים בהם היא עדיין במירוץ.

בברצלונה הכריזו אחרי הניצחון בגמר הסופר-קאפ כי "העידן החדש נפתח", ושחקני ריאל לא שכחו זאת אתמול במסדרונות הקאמפ נואו כשעקצו בקריאות "העידן החדש, העידן החדש" והזכירו מי מבין השתיים היא אלופת אירופה ואלופת ספרד המכהנת. גם בשערי העיתונים של מדריד חגגו. כותרת ה"מארקה" הייתה: "איזה ריקוד!", וב"אס" הלכו על "שטיפה ועלייה לגמר".

החבורה בלבן קפצה, שרה ופיזזה בחדר ההלבשה, ואז הגיע המאמן קרלו אנצ'לוטי שסיים את נאום סיכום המשחק שלו בהכרזה על יום חופש, והגביר עוד יותר את הטירוף של השחקנים. שניות לפני כן, האיטלקי התבדח כשהזכיר לשחקנים כי הקרב הרשמי על התואר יהיה בגמר מול אואסאונה ב-6 במאי: "צחקתי כשאמרתי לכם שזה הגמר. אנחנו עדיין צריכים לשחק את הגמר עצמו", אמר. במסיבת העיתונאים ציין: "הסיר חזר לטמפרטורה הנכונה. זה הרגע הכי חשוב של העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אנצ'לוטי הכריז על יום חופש - והצית את הטירוף

קארים בנזמה ריאל מדריד. GettyImages
חזר מהפגרה בשיאו. בנזמה/GettyImages

זו הייתה תצוגה גדולה של המון שחקנים, מאדר מיליטאו בהגנה ואדוארדו קמאבינגה שהצטיין כמגן שמאלי הרחק מתפקידו הטבעי כקשר, דרך לוקה מודריץ' וטוני קרוס ששלטו במרכז השדה, אבל הצמד ההתקפי קארים בנזמה את ויניסיוס ג'וניור שוב עשה את ההבדל על לוח התוצאות.

אחרי שהפגיז שלושה שערים מול ויאדוליד בליגה, בנזמה כבש שלושער משחק שני ברציפות ובפעם הראשונה שלו בקלאסיקו אחרי 43 מפגשים עם ברצלונה. הצרפתי מעורב בחמישה שערים בששת משחקי הקלאסיקו האחרונים, אחרי שבשבעה שקדמו להם הוא תרם שער בודד ובישול אחד בלבד. בנזמה גם שחזר הישג שהיה שייך רק לליאונל מסי, כשהפך לשחקן השני אי פעם שרושם שלושער ובישול בקלאסיקו. כשנשאל מה עשה את ההבדל במשחק אמש, מספר 9 בלבן נתן תשובה נוקבת: "פערי הכישרון בין שתי הקבוצות". אנצ'לוטי אמר על החלוץ: "הוא עשה עבודה מצוינת בפגרה, חזר לכושר אידיאלי והאיכות שלו עושה את ההבדל. אין ספק שהוא ממשיך להיות אחד השחקנים הטובים ביותר בעולם. אם הוא בריא, הוא אחד הטובים".

רק לפני חודש, כשריאל נכנעה לברצלונה בברנבאו במפגש הראשון בחצי הגמר, עיתוני ספרד הדגישו את העליונות של רונאלד אראוחו על פני ויניסיוס באגף. מאז נראה שהברזילאי מצא את הדרך להתמודד עם שחקן ההגנה האורגוואי, ואמש הוא גם כבש סוף סוף את השער הראשון שלו בקאמפ נואו אחרי 377 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully