וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא חזר להרכב בניצחון אוסקה, בישול לנתאכו בניצחון פרטיזן

הקשר שרק עלה מהספסל בשבת ולא הצליח לסייע לקבוצתו לרשום ניצחון בכורה העונה בליגה היפנית, שב ל-11 והשלים 90 דקות ב-0:3 על פ.צ. טוקיו. קפטן הנבחרת לשעבר סייע לקבוצתו לעלות זמנית למקום השלישי בסרביה עם 69 דק', קליימן רשם 90 דק' בהפסד וולוס לא.א.ק אתונה

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

נטע לביא רשם הבוקר (רביעי) 90 דקות והיה שותף לניצחונה של גמבה אוסקה 0:3 על פ.צ. טוקיו במסגרת גביע הליגה ביפן. כידוע, לביא וגמבה אוסקה עדיין לא ניצחו בליגה היפנית מאז פתיחת העונה, מדורגים במקום ה-16 עם שלוש נקודות בלבד מ-18 אפשריות, אבל בגביע הליגה הם עם שני ניצחונות ותיקו.

לביא רק עלה מהספסל בשבת כאשר גמבה אוסקה הובסה בליגה 4:1 על ידי שונאן בלמארה והבוקר כאמור שב להרכב והשלים 90 דקות. נאוהירו סוגיאמה (43 ו-90+2) ו-יויה פוקודה (88) הבקיעו ב-0:3.

* ביברס נאתכו שיחק 69 דקות ורשם בישול בניצחון 0:1 של פרטיזן בלגרד על ווזדובאץ שהעלה את הקבוצה של קפטן הנבחרת לשעבר לפחות זמנית למקום השלישי בטבלת הליגה הסרבית.

* בוריס קליימן רשם 90 דקות בהפסד וולוס 1:0 לא.א.ק אתונה במסגרת הפלייאוף העליון של הליגה היוונית.

צפו בבישול של נאתכו

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
ניצחון שני העונה לגמבה אוסקה, עדיין לא בליגה. לביא/GettyImages, Masashi Hara

בהמשך היום צפויים לשחק גם בוריס קליימן וקבוצתו וולוס מול מוליכת הליגה היוונית א.א.ק אתונה (18:00). ב-20:30 בשאקשהיר תפגוש את גלאטסראיי ברבע גמר הגביע הטורקי, ללא עדן קארצב הפצוע.

  • עוד באותו נושא:
  • נטע לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully