וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ודייויס בסכנה: הלייקרס בבעיה לקראת "המשחק הכי חשוב העונה"

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 12:29

שני כוכבי הלייקרס שיחקו הרבה יותר משקיוו בניצחון על יוטה בהארכה, ועלולים להחמיץ את הדרבי המכריע: "הכי קרוב למשחק פלייאוף שיש"

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
סל ניצחון במשחק שעלול לעלות לו ביוקר. לברון/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס הבטיחה מקום בטורניר הפליי-אין בזכות הניצחון שהשיגה הלילה (שלישי) 133:135 על יוטה ג'אז, אבל הקבוצה ממש לא יכולה להיות שקטה. המאמץ שהקבוצה נאלצה להשקיע בניצחון בהארכה עלול גבות מחיר יקר מכוכבי הלייקרס לברון ג'יימס ואנתוני דייויס - כאשר שניהם מתאוששים מפציעות ברגל - וזה אף עלול להשפיע על זמינותם למשחק הלילה מול אל.איי קליפרס, כאשר המנצחת תטפס גבוה עוד יותר בטבלת המערב ותיכנס לטופ-6, והמפסידה תסתבך בעוד משחקים מכריעים, כלל לא קלים.

ג'יימס, במשחקו החמישי אחרי שהחמיץ ארבעה שבועות בגלל קרע בגיד ברגל ימין, שיחק 38 דקות. "חמש הדקות הנוספות בהחלט לא עזרו", אמר ג'יימס. "זה בהחלט לא עזר אבל היינו צריכים להשיג את הניצחון". עד לפני משחק מול הג'אז, הוא לא שיחק יותר מ-32 דקות מאז שחזר. כאשר נשאל מה יכריע אם ישחק מול הקליפרס, ענה: "איך הרגל שלי מרגישה כשאני מתעורר ויוצא מהמיטה".

דייויס שיחק 42 דקות נגד הג'אז - הפעם הראשונה שהוא רושם יותר מ-40 דקות מאז שחזר בסוף ינואר מהיעדרות של 20 משחקים בגלל בעיות ברגל ימין. למעשה, מאז שדיוויס חזר למגרשים, הוא לא שותף במשחקי בק-טו-בק, לילה אחרי לילה, ותמיד הושבת באחד מהם כדי לא לסכן אותו. "לא שיחקתי בק-טו-בק הרבה זמן", הודה דייוויס. "אז כולנו נחכה מחר בבוקר לשיחת טלפון או משהו אחר ונמשיך משם".

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
מי כשיר? דייויס/רויטרס

מאמן הלייקרס, דרווין האם, אמר שלא התקבלה החלטה לגבי ג'יימס, דייויס או ד'אנג'לו ראסל - שישב בחוץ גם הוא הלילה בגלל כאבים בכף רגל שמאל - לגבי שיתופם למשחק מול הקליפרס.

"יש לנו את העסקים לטווח הקצר שאנחנו צריכים לטפל בהם ואת העסקים לטווח הארוך שאנחנו צריכים לטפל בהם", אמר האם. "אנחנו נותנים עדיפות לבריאות של שחקן, בראש ובראשונה. לא משנה מה ההימור או ההשלכות של ניצחון או הפסד. אנחנו צריכים שהשחקנים שלנו ידעו שאכפת לנו מהבריאות שלהם, בראש ובראשונה".

הלייקרס יכולים לסיים מדורגים 5 במערב, אבל זה תלוי באיך תסתתים העונה הסדירה. לקבוצה (38:41) נותרו שלושה משחקים: יום רביעי מול הקליפרס המדורגת 5 (38:41); יום שישי בבית מול פיניקס סאנס המדורגת 4 (35:44); וביום ראשון בלילה תסגור את העונה כשתארח את יוטה (43:36).

איביצה זובאץ מהקליפרס טוען: "אף פעם לא יצא לנו לשחק מול הלייקרס בסדרת פלייאוף שכולם מחכים לה, ואני חושב שהמשחק הלילה יהיה הכי קרוב לזה. זה המשחק הכי חשוב שאני ראיתי בין הלייקרס לקליפרס, ממש אפשר להרגיש את זה. זה יהיה המשחק הכי חשוב העונה לקבוצות. אני כבר לא יכול לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully