וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אם היינו מוציאים כאן תיקו זה היה השוד של העונה"

5.4.2023 / 8:02

מאמן מ.ס. אשדוד הודה אחרי ה-3:1 בבאר שבע: "זו הייתה מחצית בשתי דרגות יותר גרועה מהמחצית הכי גרועה שלנו העונה". כנעאן: "רוצה לצאת לאירופה, מרגיש מוכן"

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

במ.ס. אשדוד משלימים הבוקר (רביעי) עם ההפסד להפועל באר שבע, 3:1 אמש בטרנר, ולא חשים שהגיע להם משהו מעבר לכך. המאמן רן בן שמעון התייחס בדבריו אמש במסיבת העיתונאים בעיקר למחצית הראשונה. "זו לא הייתה המחצית הכי גרועה שלנו העונה. זו הייתה מחצית בשתי דרגות יותר גרועה מהמחצית הכי גרועה שלנו העונה, אם היינו מוציאים כאן תיקו זה היה השוד של העונה", אמר.

"אנחנו צריכים לדעת להכיר במגבלות שלנו ולזכור שאנחנו לא יכולים לסמוך רק על כישרון", הוסיף בן שמעון, "יש קבוצות שיכולות לחיות רק על כישרון. אנחנו צריכים להביא השקעה ולבוא מוכנים ולא הגענו טוב למשחק הזה. יכול להיות שזה היה משהו מנטלי. יכולה להיות עייפות מהמשחק מול מכבי נתניה, אני לא יודע לשים את האצבע על הנקודה הבעייתית יותר. אני רק יודע שאנחנו צריכים לדעת לקבל את הרע כי אנחנו מקבלים גם הרבה טוב ולא הגיע לנו כלום מהמשחק הזה. יש פלייאוף ארוך ואנחנו נחזור למקומות מהם הגענו לפלייאוף הזה כדי לסיים את העונה במקום הרביעי".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"אם היינו מוציאים תיקו, זה היה השוד של העונה"/קובי אליהו

חמודי כנעאן שבישל נהדר לשלו הרוש את השער המצמק, אבל גם רשם בעצמו משחק בינוני בקנה המידה שלו, הוסיף: "זה היה משחק לא טוב שלנו. במיוחד במחצית הראשונה. אבל אנחנו נתקן ונבוא יותר טוב למשחק הבא. באופן אישי אני מאוד רוצה לצאת בסוף העונה לאירופה. אני מרגיש שאני מוכן למעבר הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully