וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו טען שספג קריאות גזעניות, המהומה גלשה לחדרי ההלבשה

הבלגי של אינטר חגג בהתרסה מול אוהדי יובנטוס וספג צהוב שני, קואדרדו והנדאנוביץ' הורחקו אחרי שריקת הסיום והגומלין בגביע מבטיח הרבה מתח

תקציר: יובנטוס - אינטר 1:1/ספורט1

יובנטוס ואינטר נפרדו אמש (שלישי) ב-1:1 במשחק הראשון בחצי גמר הגביע האיטלקי, ואחרי משחק בינוני ברמתו, האקשן הגיע ממש בסיום. דרבי ד'איטליה עם כדורגל לא טוב, אבל מתיחות עצומה.

רומלו לוקאקו השווווה בפנדל בתוספת הזמן ונעמד בהתרסה מול היציע של האולטראס של אוהדי יובנטוס כשהוא חוגג בדרכו הרגילה, עם סימן השתקה. שחקני יובנטוס רתחו על הבלגי וניסו להתעמת איתו, חלק מהאוהדים זרקו חפצים ולוקאקו עצמו ספג צהוב שני על התגרות והורחק.

חואן קואדרדו ספג בעצמו צהוב אחרי שהתעמת עם לוקאקו, אבל זה לא נגמר שם. השופט שרק לסיום, השוער האורח סמיר הנדאנוביץ' הטיח בקואדרדו האשמות והשניים התחילו לדחוף אחד את השני. שחקנים משתי הקבוצות אצו למקום, המהומה התגברה והשופט שלף אדומים גם לקואדרדו וגם להנדאנוביץ' - אחרי שריקת הסיום של המשחק. באיטליה סיפרו שהמהומה גלשה גם לאזור חדרי ההלבשה.

שחקן יובנטוס, חואן קואדרדו, מתעמת עם שחקן יובנטוס, רומלו לוקאקו. רויטרס
קואדרדו ולוקאקו היו במוקד העניינים/רויטרס
שוער אינטר, סמיר הנדאנוביץ' בעימות עם שחקני יובנטוס. רויטרס
הנדאנוביץ' מתעמת עם שחקני יובנטוס/רויטרס

באיטליה דיווחו כמה דקות אחרי המשחק שלוקאקו ספג קריאות גזעניות ולכן חגג בהתרסה. כשהוא ירד מהמגרש אחרי שהורחק, השוער הקמרוני אנדרה אונאנה (שישב אמש על הספסל) ליווה אותו לחדר ההלבשה ובעצמו עשה תנועות לכיוון הקהל.

המאמן מסימיליאנו אלגרי אמר: "אין לי מושג מה היה שם כי ירדתי לחדר ההלבשה. הבנתי שקואדרדו הורחק, שהיו כמה כרטיסים אדומים".

הקבוצות ייפגשו למשחק הגומלין ב-26 באפריל, הפעם בסן סירו. לוקאקו, הנדאנוביץ' וקואדרדו לא ישחקו בגלל הכרטיסים האדומים והאווירה אמורה להיות לוהטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully