וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "כדורגל יוצא מהכלל". בן שמעון: "משחק קשה לצפייה"

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 22:25

מאמן באר שבע היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו: "אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל היו הרבה דברים טובים". מאמן אשדוד הרבה פחות: "היינו צריכים להפסיד בתוצאה גבוהה יותר"

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע חזרה למאבק האליפות הערב (שלישי) אחרי שעשתה את שלה עם 1:3 ביתי מול מ.ס. אשדוד. לאחר ההפסד המתסכל מול מכבי חיפה במשחק העונה, הקבוצה של ברדה חזרה הביתה ונראתה מצוין מול הקבוצה של בן שמעון בעיקר במחצית הראשונה. מיגל ויטור עשה צדק ממש לפני ההפסקה ופטריק קלימלה הכפיל בפנדל. שלו הרוש הלחיץ קצת עם שער מצמק, אבל שגיב יחזקאל חתם משחק מצוין מבחינתו עם ה-1:3 עמוק בתוספת הזמן.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חזר לנצח. ברדה/קובי אליהו

אליניב ברדה אמר לאחר המשחק: "היו המון דברים חשובים היום. חזרנו מסמי עופר מאוד מתוסכלים ובתוך יומיים יש לנו משחק בית וצריך להרים את השחקנים. אנחנו בסיטואציה שנצטרך לחכות. בסוף הדבר הכי חשוב זה להסתכל על השחקנים ולהגיד להם שבסופו של יום שלא נסתכל אחורה ונגיד יכולנו להיות שם. בחצי הראשון היה כדורגל יוצא מהכלל שלנו. אחרי השער השני ירדנו קצת אחורה וזה עלה לנו בגול".

רן בן שמעון נשמע ממש לא מרוצה מהיכולת של קבוצתו ואמר: "היו 70 דקות חלשות שלנו ובאר שבע ניצחה בצדק. רציתי להחליף שיטות, רציתי להחליף שחקנים. אם אנחנו משחקים ללא ה-DNA שלנו זה לא טוב. נסחטנו פיזית אחרי נתניה. כשאתה בתקופה טובה, זה קצת בעיה. דרשנו מעצמנו יותר ולא הגיע לנו. יצאנו בשן ועין, יכולנו לקבל כאן גם יותר. זו היתה גניבה אם לא היינו מפסידים. המאבק על המקום הרביעי יימשך עד הסוף. המשחק הזה היה מאוד קשה לי לצפייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully