וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמת פנדלים: מכבי חיפה עלתה לגמר הגביע לנוער

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 20:53

הירוקים חזרו מפיגור במהלך 90 הדקות, השוו ל-2:2 בדקה ה-118 ובסופו של דבר ניצחו 2:4 מהנקודה הלבנה את הפועל תל אביב. גרייס כיכב עם עצירת פנדל בהארכה ועוד שניים בדו-קרב, קרית שמונה תהיה היריבה בגמר

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

קבוצת הנוער של מכבי חיפה העפילה הערב (שלישי) לגמר גביע המדינה לראשונה מאז 2014, אחרי חצי גמר דרמטי שבסיומו ניצחה 2:4 בדו-קרב פנדלים (2:2 ב-120 דקות) את הפועל תל אביב בפתח תקוה. הירוקים מובילים גם את ליגת העל ומקווים להשלים דאבל כמו ב-2014, כשהיריבה שלהם בגמר תהיה עירוני קרית שמונה שגברה 1:3 על מכבי קרית אתא מהליגה הלאומית.

אור ישראלוב ורן בנימין ירדו מקבוצת הבוגרים של הפועל תל אביב כדי לחזק את הנוער, והאדומים פתחו טוב יותר וגם עלו ליתרון מרגלי רועי אלקוקין בדקה ה-27. אלכסנדר קאחביץ' הסרבי נגח את השוויון רגע לפני ההפסקה ולקראת הסיום פספסה מכבי חיפה הזדמנות להכריע והמשחק נכנס להארכה.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה. אודי ציטיאט
דאבל כמו ב-2014? שחקני מכבי חיפה/אודי ציטיאט

הפועל תל אביב פתחה טוב יותר גם את ההארכה וזכתה בפנדל, כשליסב עיסאת שלח רגל גבוהה לפניו של רן בנימין, אבל ניתאי גרייס הדף את הבעיטה של ליעד רמות. רמות תיקן עם כדור רוחב שהפך לשער עצמי של יונתן לייש בדקה ה-109, אבל בדקה ה-118 עומר דהן נגח לאחור ברחבה ועידו אלמישלי המחליף השווה ושלח את המשחק לפנדלים.

גרייס סימן על הבאות עם עצירת הפנדל של רמות בתחילת ההארכה, ובדו-קרב הדף את הבעיטה השנייה של בנימין. גם עילאי פיינגולד החמיץ מנגד וישראלוב השווה, אבל גרייס עצר גם את אורי עגייב ומנגד אלמישלי קבע 2:4 ירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully