וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון בפריז, ליון רוצה גמר גביע ראשון אחרי 11 שנה

לורן בלאן יפגוש את חברו הטוב אנטואן קומבוארה, שמצדו מקווה להמשיך את הרצף הנפלא של מחזיקת הגביע נאנט (רביעי, 22:10)

תקציר גמר הגביע הצרפתי: נאנט - ניס 0:1/ספורט1

11 שנים חלפו מאז ההופעה האחרונה של ליון בגמר הגביע הצרפתי (ואז גם הניפה בפעם החמישית עם ניצחון על קביאי מהליגה השלישית). כדי לשוב למעמד הזה, הקבוצה של לורן בלאן צריכה להמשיך במומנטום מהניצחון 0:1 בפארק דה פראנס על פריז סן ז'רמן ולהדיח מחר (רביעי, 22:10) את נאנט, מחזיקת הגביע המכהנת.

נאנט בונה על הביתיות ומקווה להמשיך ברצף הפנטסטי בגביע (10 ניצחונות רצופים, מתוכם ארבעה בפנדלים) למרות שבליגה היא מקרטעת עם שתי נקודות מ-18 האחרונות. את ליון בשלב 32 האחרונות של הגביע לפני שלוש שנים, ואז ריאן שרקי שהיה רק בן 16 וחצי כיכב עם צמד והוביל את האורחת לניצחון 3:4.

שרקי צפוי לפתוח גם הפעם יחד עם בראדלי ברקולה שניצח את פ.ס.ז', כאשר אלכסנדר לקאזט ימשיך בחוד ורק מאלו גוסטו עדיין נעדר מהסגל של ליון. לודוביק בלאס ואנדי דלור, ששותפו רק כמחליפים ב-1:1 מול ליון בליגה לפני כשבועיים וחצי, יהיו הפעם בהרכב של אנטואן קומבוארה, אחד מחבריו הטובים של בלאן. "החברות שלנו היא מעבר לכדורגל ולא תלויה בכדורגל", אמר מאמן ליון. "אני מאמין שמחר נתקשר אחד לשני".

ריאן שרקי שחקן ליון. GettyImages
ניצח את נאנט בגביע כשהיה בן 16 וחצי. ריאן שרקי/GettyImages

בחצי הגמר השני (חמישי, 21:45, ספורט1) תארח אנסי מהליגה השנייה את טולוז, שמופיעה במעמד הזה בפעם השלישית (אחרי 1985 ו-2009) ומחפשת גמר ראשון בתולדותיה. עבור אנסי כבר מדובר ברגע היסטורי.

  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • נאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully