וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הכוכב האדום: "אולימפיאקוס מעוניינת בברק בכר"

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 11:18

ביוון טוענים שמאמן מכבי חיפה נמצא ברשימות של הקבוצה לצד גאטוזו, בורדלאס ומארש. מאמן עבר של הכוכב האדום: "מה מוצאים בו?"

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

ביוון טוענים: בזמן שהכוכב האדום מנסה להחתים את ברק בכר לעונה הבאה, קבוצה אחרת שסבלה ממנו וממכבי חיפה העונה מעוניינת בו. מדובר באולימפיאקוס, שהודחה על ידי בכר והירוקים בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. על פי הדיווח באתר "SDNA", מועדון הפאר היווני שחווה עונה קשה, סימן מספר רב של מועמדים לעמדת המאמן בעונה הבאה והחל בהליך סינון ראשוני.

בין היתר, עלה שמו של בכר כמועמד לצד שמות כמו ג'נארו גאטוזו וחוסה בורדלאס, מאמן חטאפה לשעבר. גם מאמן רד בול זלצבורג לשעבר ג'סי מארש הוזכר כמועמד.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שם חם. בכר/מאור אלקסלסי

בכר עדיין לא מונה למאמן הכוכב האדום בלגרד - אבל בסרביה כבר נשמעים קולות המפקפקים בו וביכולותיו. אתמול (שני) התראיין לתקשורת הסרבית מיודראג בוז'וביץ', שחקן ומאמן עבר בכוכב האדום, וביקר את ההחלטה של ראשי הכוכב האדום להיפגש עם נציגיו של המאמן הישראלי בשעה שהמאמן הנוכחי, מילוש מילוייביץ', נמצא בעיצומו של מאבק על זכייה בדאבל המקומי בסרביה.

"לא יודע מה לחשוב על הפרסומים על בכר. כנראה שהאנשים במועדון יודעים מה הם עושים. זו החלטה שלהם...", אמר בוז'וביץ' בהיסוס. "אולי הם רק אכלו עם בכר ארוחת ערב, אבל בכל מקרה ההתנהלות הזו קצת ילדותית. הם היו צריכים לדעת שיש סיכוי שיצלמו אותם, ושהתקשורת תחגוג על התמונות האלה. זו התנהלות מאוד לא נכונה כלפי מילוש מילוייביץ'. לכל קבוצה יש את הזכות לעשות שינויים או לבדוק מועמדים, אבל ממועדון בסדר הגודל של הכוכב האדום הייתי מצפה להתנהלות קצת אחרת".

לדבריו של בוז'וביץ', בכר יתקשה להצליח יותר מקודמיו בתפקיד. "לא ברור לי מה הם מוצאים בו שאין במאמנים אחרים. לא חשוב מי יעמוד על הקווים, יהיה לכוכב האדום קשה מאוד לעלות שלב בליגת האלופות. אפשר להתפלל, אפשר לקוות, אבל כדי שזה יקרה, צריך נס. בדבר אחד אני בטוח - בשלב מסוים, האוהדים יאשימו גם אותו. זה קורה עם כולם. האוהדים של הכוכב האדום תובעניים מאוד, ולפעמים הציפיות שלהם לא ריאליות. אני חושב שאולי עדיף להשאיר את מילוש מילוייביץ' בתפקיד. הוא עושה עבודה נהדרת עד עכשיו. לכוכב האדום יש סיכוי מצוין לזכות בגביע ולהשלים זכייה בדאבל. אז מה, יחליפו אותו אחרי זכייה בדאבל? הוא נראה לי כמו מאמן מוכשר מאוד, שעובד קשה כפי שהתוצאות ממחישות. צריך לתת לו צ'אנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully