וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "היו שחקנים שלא רצו להגיע להגיע לפה, שמח שהתייצבנו"

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה לאחר שקבוצתו שמרה על מאזן מושלם בפלייאוף התחתון ודיבר על העונה הבאה. רוני לוי: "לא צריך להיכנס לסיטואציה שאנחנו נלחמים נגד הירידה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

בית"ר ירושלים נשארה מושלמת בפלייאוף התחתון, אחרי שהערב (שני) גברה 0:2 על הפועל חיפה. הצהובים שחורים, כנראה במשחקם האחרון העונה בטדי בעקבות שני עונשי הרדיוס שספגו לאחר המשחק נגד בני סכנין, נהנו משני שערים בתוספת הזמן - פרד פריידי שפתח לראשונה בישל לטרזייה תומא בדקה ה-45, עדי יונה הצעיר בדקה ה-90 קבע את תוצאת הסיום וחגג שער בכורה מרגש בבוגרים.

המאמן יוסי אבוקסיס לא הסתיר את שביעות רצונו בסיום: "זה ניצחון חשוב. יכול היה להיות גם 1:1. כשאתה לא כובש אתה יכול לספוג. נהניתי מהמשחק, מהקצב, מהיכולת, מהלחץ. זה לא פשוט להגיע באכזבה לפלייאוף התחתון ולנצח ככה את הפועל תל אביב והפועל חיפה בפתיחת הפלייאוף. יש לנו מטרה לעוד חודש, רוצים להגיע בכושר".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר. דני מרון
"שחקנים רוצים להגיע לפה". אבוקסיס/דני מרון

על המשך העונה אמר המאמן: "זה התפקיד שלנו לאושש אותם ולהתאמן טוב. אני חושב שאין דבר יותר טוב מאשר להחזיק שחקנים לקראת חצי גמר גביע. צריך לבוא מוכנים ולהמשיך ככה. העונה הבאה? שחקנים רוצים להמשיך בבית"ר ירושלים ולהגיע לפה, בטח כשיש בעלים יציב. פעם לא רצו להגיע בתפר שבין הבעלים. שמח שהמועדון התייצב. נכון, התאכזבנו מהפלייאוף התחתון, אבל מרוצים לקראת העונה הבאה. לא היה לנו סגל מספיק טוב בפתיחת העונה. אנחנו כל הזמן חושבים קדימה - איך לחזק את הקבוצה. חלק גדול מהעונה היו לנו משחקים אדירים שהזכירו את בית"ר של פעם".

השוער מיגל סילבה, שהצטרף לבית"ר בחלון ההעברות של ינואר ואיחל בסיום הריאיון 'חג שמח' בעברית , סיכם: "אנחנו כמו משפחה אחת גדולה פה. יש לנו חדר הלבשה שמח ונעים להיות פה. אני חושב שחשוב להיות במערכת יחסים טובה עם כל הסגל. אנחנו מסתכלים על כל משחק בנפרד, רוצים לבוא בכושר הטוב ביותר לקראת המשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדי יונה, שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער בכורה בבוגרים. דני מרון
סילבה חוגג עם יונה את שער הבכורה שלו בבוגרים/דני מרון

מן העבר השני טען מאמן הפועל חיפה רוני לוי, שקבוצתו לא ניצחה שישה משחקים רצופים: "חצי ראשון חלש מאוד שלנו, בית"ר שלטה במשחק ושמו גול דקה לפני המחצית שאסור שזה יקרה. השתפרנו במחצית השנייה, לצערי לא הצלחנו להבקיע ובית"ר הבקיעו שמו שער נוסף. למדתי בחיים שאני לוקח את כל המשחקים, גם הטובים וגם הרעים. לא צריך להיכנס לסיטואציה שאנחנו פתאום נלחמים נגד הירידה, נקווה להישאר למעלה יותר ונהנה מזה. השחקנים מקצוענים, לכל אחד יש מחויבות בפני הפועל חיפה ובפני עצמו. יש הרבה סיבות להשקיע, מקווה שנסיים את העונה בצורה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully