וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליימן במתקפה נגד בניון: "כשאנשים מקבלים קצת כוח, הם משתנים"

שוער וולוס בריאיון ב-103FM אחרי ששוב לא זומן לסגל נבחרת ישראל: "יוסי לא יודע איפה אני משחק, התקשרתי אליו וכתבתי לו והוא לא ענה"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

בוריס קליימן ממשיך בעונה הנפלאה שלו בליגה היוונית ואתמול (ראשון) אפילו פתח מחדש את מאבק האליפות. שוער וולוס הדף פנדל בדקה ה-90+8 ב-0:0 מול פנאתינייקוס, שבעקבות המעידה איבדה את הפסגה לא.א.ק אתונה. וולוס, מצדה, חזרה מאתונה עם נקודה יוקרתית עבורה.

בתכנית הספורט ב-103FM דיברו הערב עם קליימן, שהשמיע את דעתו לא אחת בשנים האחרונות על כך שבנבחרת ישראל מתעלמים מיכולתו. "אמרתי שאני מאוד מעריך את השוערים שנמצאים כרגע בנבחרת, אני חושב שהם מצוינים והם נמצאים בתקופה טובה. תמיד ידעתי וגם עכשיו אני יודע זה שהמקום שלי הוא לשחק. אני מרגיש שאני מתחיל מחדש עכשיו", אמר היום.

בוריס קליימן שוער נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
קליימן בזימון האחרון שלו לנבחרת. "לא עונים לי"/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

האזינו לריאיון המלא עם בוריס קליימן

לאחר מכן תקף קליימן את המנהל המקצועי של הנבחרת, יוסי בניון: "כנראה שכשאנשים מקבלים קצת כוח, אז הם משתנים. התקשרתי ושלחתי הודעה, אין קול ואין עונה. הוא לא ענה. אין לי בעיה שהאדם יענה ויגיד שאפסיק לבלבל לו את המוח, אבל אני לא מבין למה לא לענות. אם תשאלו אותו איפה אני משחק, הוא לא יודע. אין בעיה שלא יזמינו אותי, אבל ניסיתי ליצור קשר ולא עונים".

"לא יזמינו אותי לנבחרת", הדגיש קליימן. "כשנגיע לגשר נחצה אותו, אני לא רואה את זה קורה. מבחינתי לחזור לארץ זה כמו לצאת לחו"ל, זה נהיה בית בשבילנו כאן. אם אחזור לארץ זה צריך להיות בשביל משהו מאוד מפתה, כי אני מוכיח את עצמי כל פעם מחדש ועוד קבוצות פונות ומסתכלות. הציפיות לעונה הבאה עולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully