וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות מביכה: הפועל חיפה רצתה לפתוח עם אורן ביטון, ורשמה את טויטו

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 20:19

שגיאה בדף ההרכב הביאה לכך שהפועל חיפה תיאלץ "להתפשר" בבחירת ה-11 למשחק מול בית"ר ירושלים. הקבוצה התחרטה, המנהלת לא אישרה

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

הפועל חיפה פוגשת את בית"ר ירושלים הערב (שני, 20:15, ספורט3), ולפני המשחק אנשיה עשו טעות די מביכה: הקבוצה רצתה לפתוח עם אורן ביטון כמגן, אבל בדף ההרכב הרשמי שנמסר הקבוצה רשמה את דודי טויטו. בהפועל חיפה ניסו להכניס את אורן ביטון להרכב למרות הטעות, אבל המנהלת לא אישרה את המהלך - וטויטו יהיה זה שיפתח.

12 דקות לפני המועד האחרון להגשת ההרכב הוגש לפורטל ההתאחדות המייל עם ההרכב. שתי דקות לאחר מכן כשהבינו שיש טעות ביקשו לשנות אך בהתאחדות כבר סירבו. המועדון אף פנו ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ אך המשקיף סירב לשנות וטען שרק אם טויטו ייגרע מהסגל בשל בעיה רפואית ביטון יוכל לפתוח בהרכב. "לא היה מדובר ברגע האחרון, לא ברור למה הייתה ההתעקשות, פעם היו משנים דקה לפני באופן ידני אז כאן באנו עוד לפני תום הזמן להגיש לפורטל, זו הזיה", אמרו בהפועל חיפה.

דודי טויטו, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
לא אמור היה לפתוח. טויטו/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה מחפשת ניצחון ראשון בטדי מאז ספטמבר 2019, וסובלת עם חוסרים בהגנה. רוני לוי חסר את חאתם עבד אלחמיד שסובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי וגם את קונסטנטינוס סוטיריו המוצהב. דניס פוליאקוב ואלכסנדר שצ'קיץ' אינם כשירים ב-100 אחוז, ולכן במרכז ההגנה פתחו גל אראל ולואי טהא. בקישור בחר לוי לספסל את אליאל פרץ וחנן ממן ובמקומם עלו דור מלול ולירן סרדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully