וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בגביע הגרמני: פרייבורג הדיחה את באיירן ברבע הגמר

פנדל בדקה ה-95 סידר לפרייבורג 1:2 וניצחון חוץ ראשון אי פעם על הבווארים. קולו מואני כבש צמד ב-0:2 של פרנקפורט על אוניון

תקציר: באיירן מינכן - פרייבורג/ספורט1

שלב רבע גמר הגביע הגרמני יצא לדרך הערב (שלישי) עם סנסציה גדולה: פרייבורג הצנועה ניצחה את באיירן מינכן 1:2 והדיחה אותה בשלב מוקדם מאוד. זה היה ניצחון החוץ הראשון אי פעם של פרייבורג על האימפריה הבווארית. איינטרכט פרנקפורט הייתה הראשונה שמבטיחה את מקומה בחצי הגמר עם ניצחון על אוניון ברלין.

שני רבעי הגמר הנוספים יתקיימו ביום רביעי; נירנברג נגד שטוטגרט ולייפציג מול בורוסיה דורטמונד. הגרלת חצי הגמר תיערך ביום ראשון ה-9 באפריל.

שחקני פרייבורג חוגגים. רויטרס
איזה סיפור גדול. פרייבורג חוגגת, באיירן מתוסכלת/רויטרס

באיירן מינכן - פרייבורג 2:1

הפתעה עצומה באליאנץ ארנה. עד היום באיירן מינכן אירחה את פרייבורג 23 פעמים בכל המסגרות והשיגה 20 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו. במפגש ה-24 בבוואריה נרשמה היסטוריה. דאיו אופמקאנו קבע 0:1 בדקה ה-19 בנגיחה אחרי קרן, אבל ניקולאס הופלר איזן בדקה ה-27 עם בעיטה יפהפיה מחוץ לרחבה. במחצית השנייה באיירן הפעילה לחץ כבד על השער של מארק פלקן, אבל לא הייתה מספיק מדויקת ובתוספת הזמן הגיע המהפך. בעיטה פגעה בידו של ג'מאל מוסיאלה בתוך הרחבה ולוקאס הולר בעט את הפנדל פנימה. ניצחון ענק לפרייבורג, בדקה ה-95.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים. רויטרס
העולה הראשונה לחצי הגמר. שחקני פרנקפורט חוגגים/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - אוניון ברלין 0:2

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, המארחת חזרה לעצמה בזמן והדיחה את הפתעת העונה בליגה. חלוץ נבחרת צרפת רנדל קולו מואני, שחווה עונת פריצה, המשיך לככב עם שני שערים תוך דקה אחת. בדקה ה-11 נהנה קולו מואני מבישול של מריו גצה בעקב, וכעבור דקה הקשית מעל השוער לנארט גריל שיצא רע. שער שלישי של רפאל סנטוס בורה נפסל בדקה ה-20, אך גם זה לא עורר את האורחת שמסיימת את דרכה במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully