וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות הרבלייף: שחר שגיב וניקול רובנוביץ' יתחרו החודש בארץ ובאירופה

שחר שגיב ממכבי ת"א ישתתף באליפות ישראל TRI כנרת שתתקיים ביום שישי 14.4 וינסה לזכות בתואר בפעם השלישית. ניקול רובנוביץ', אף היא ממכבי ת"א, תתחרה בתחרות אליפות אירופה בארמניה בקטגורית משקל אולימפית של 71 ק"ג. תחרות זו תקבע קריטריון לאולימפיאדת פריז 2024

ניקול רובנוביץ. רוקו רנס,
ניקול רובנוביץ/רוקו רנס

הספורטאים האולימפיים שחר שגיב וניקול רובנוביץ' ממכבי תל אביב, להם מעניקה חברת הרבלייף חסות, יתחרו החודש בתחרויות מובילות בארץ ובעולם.

שחר שגיב, בן 27, טריאתלט אולימפי ישתתף באליפות ישראל TRI כנרת שתתקיים ביום שישי 14.4 וינסה לזכות בתואר בפעם השלישית. ניקול רונבוניץ' תתחרה בתחרות אליפות אירופה בארמניה בקטגורית משקל אולימפית של 71 ק"ג. תחרות זו תקבע קריטריון לאולימפיאדת פריז 2024.

לדברי שגיב: " בשנים האחרונות מועד התחרות לא התאים לתכנית המקצועית שלי ונעדרתי מהתחרות. השנה, זה מסתדר עם התכנית המקצועית שלי ואני מחכה בציפייה רבה לתחרות הזאת, שהיא חוויה מיוחדת בפני עצמה. אעשה הכל כדי לזכות בתואר אלוף ישראל בפעם השלישית בקריירה שלי"

שחר שגיב הוא הישראלי הראשון שזכה במדליה בטריאתלון כאשר קטף את מדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 23 (2016), והגיע למקום הרביעי באליפות העולם עד גיל 23 (2017). שחר השתתף במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 והגיע למקום ה-20, התוצאה הטובה ביותר שהשיג טריאתלט ישראלי באולימפיאדה אי פעם.

הפעם האחרונה בה השתתף שגיב באליפות ישראל היתה ב-2016 (כשהוא בן 21) והוכתר לאלוף ישראל שנה שנייה ברציפות. שגיב המדורג נכון להיום במקום ה-21 בדירוג האולימפי ובמקום ה-40 בדירוג העולמי החל לא מכבר את עונת התחרויות 2023 במהלכה הוא שואף להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז, קיץ 2024. כדי להבטיח את מקומו בפריז עליו להיות מדורג בין 55 הראשונים בדירוג האולימפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ניקול רובנוביץ', בת 24, מרימת משקולות אולימפית, שואפת להיות הישראלית הראשונה שתייצג את המדינה במשחקים האולימפיים בפריז 2024. רונבוניץ' קבעה לאחרונה שני שיאי ישראל חדשים כאשר קבעה בהנפה 102 ק"ג. היא שיפרה בכך את השיא הישראלי הקודם בו החזיקה ועמד על 101 ק"ג. השיא הישראלי החדש השני שקבעה רובנוביץ' היה בקרב 2 עם 218 ק"ג.

ניקול רובנוביץ' התחילה את הקריירה שלה בגיל 15. ב-2018, הוכתרה כאלופת אירופה לנוער בהנפה. כשנה לאחר מכן, זכתה במדליית הארד באליפות אירופה לאחר שהניפה 96 ק"ג. ניקול היא אלופת ישראל שש פעמים ברציפות (2016-2021) ומחזיקה ב-18 שיאים ישראליים.

ניקול היא הספורטאית הישראלית הראשונה שזכתה ב-3 מדליות זהב באליפות אירופה (2021) עד גיל 23 בהרמת משקולות, כשהשיגה במצטבר 210 ק"ג בדחיקה והנפה.

לדברי רובנוביץ: "אני מתכוננת מאוד חזק לתחרות הקרובה, מרימה עד ל 25-27 טון בשבוע, ומקפידה מאוד על התזונה והשינה שלי. אליפות אירופה מאוד חשובה לי, ואעשה את כל מאמצי להצליח לתת את ביצועים הכי טובים ולשבור את שיאי ישראל."

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully